اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

گروه‌های جهادی روستاییان را به ماندن در روستاها امیدوار کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: فعالیت گروه‌های جهادی، گامی مثبت در ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از روستا به شهر است.

گروه‌های جهادی روستاییان را به ماندن در روستاها امیدوار کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروهای بسیج برای حفظ ارزش‌های دینی و معنوی وارد عمل شده که اینک نظام جمهوری اسلامی ثمره از خودگذشتگی و دفاع این بسیجیان است.

وی ادامه داد: امروز نیروهای بسیجی برای سازندگی کشور و رفع محرومیت در مناطق محروم به ویژه روستاها فعالیت‌های چشمگیری را دنبال کرده که بسیج سازندگی به عنوان متولی آن با اعزام گروه‌های جهادی در این زمینه اقدامات گسترده‌ای را اجرا کرده است.

شمس‌الدین افزود: اگر روحیه ایثار و فداکاری و دید معنوی نسبت به فعالیت گروه‌های جهادی در بین دانشجویان و جوانان باشد ورود آنها در عرصه سازندگی بازدهی موثری خواهد داشت.

امام جمعه بشرویه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اذعان کرد: دشمن با تبلیغات وسیع برای ضربه زدن به ارکان نظام از هر روزنه و کاستی استفاده می‌کند که در این زمینه فعالیت گروه‌های جهادی گامی مثبت در ایجاد اشتغال و فراهم کردن رفاه عمومی روستا و شهر و جلوگیری از مهاجرت بوده که سبب دلسردی دشمنان نظام می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در راستای حمایت از ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با فراهم کردن زیرساخت‌ها و انجام کار جهادی و خالصانه در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند.

شمس‌الدین ضمن تقدیر از زحمات بی‌وقفه گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی خواستار به کارگیری نیروهای بومی منطقه در راستای محرومیت‌زدایی روستاهای شهرستان بشرویه شد.

فرماندار بشرویه با اشاره به حرکت سازنده و ارزشمند بسیج سازندگی در رفع مشکلات مناطق محروم افزود: اعزام نیروهای فعال بسیجی به مناطق محروم سبب می‌شود تا مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و جوانان بومی منطقه نیز به فعالیت در این حوزه رغبت پیدا کنند.

غلامرضا پورسلطانی ادامه داد: طرح هجرت با اعزام گروه‌های جهادی از دانشگاه‌های کشور به مناطق محروم شکل گرفته که امسال نیز دانشجویانی از دانشگاه صنعتی شریف برای خدمت به مناطق محروم به شهرستان بشرویه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول