اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول استعفای محسن رمضان‌بیگی

نیکوگفتار سرپرست هیئت فوتبال قم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید هیئت فوتبال استان قم در پی استعفای رئیس این هیئت از سوی فدراسیون فوتبال معرفی و منصوب شد.

نیکوگفتار سرپرست هیئت فوتبال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که آرام آرام تب رقابت‌های دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، فوتبال کشورمان را فرا می‌گیرد و تیم‌های لیگ برتری و هیئت‌های فوتبال استان‌های دارای نماینده در لیگ برتر درگیر جام دوازدهم می‌شوند، در هیئت فوتبال استان قم یک تغییر غیرمنتظره اتفاق افتاد.

این تغییر غیرمنتظره تحول در رأس مدیریت هیئت فوتبال استان قم رخ داد و طی آن محسن رمضان‌بیگی رئیس این هیئت از مسئولیت خود استعفا کرد و با پذیرفته شدن آن از سوی متولیان، سرپرست جدید هیئت فوتبال استان قم معرفی و منصوب شد.

محسن رمضان‌بیگی که از سال 1389 و به دنبال کسب حداکثر آراء در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم در حضور مهدی محمدنبی دبیر این فدراسیون به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان قم انتخاب شده بود، بعد از دو سال از این مسئولیت استعفا کرد.

این در حالی است که محسن رمضان‌بیگی از خرداد ماه سال 1390 همزمان با مسئولیت ریاست هیئت فوتبال استان قم، از سوی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا به عنوان سرپرست (مدیرعامل) باشگاه صبای قم نیز منصوب شد.

در واقع همزمانی مسئولیت‌های این مدیر با دانش فوتبال استان قم در هیئت فوتبال به عنوان متولی پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در قم و باشگاه صبای قم به عنوان یکی از باشگاه‌های با سابقه در ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موجب شد تا رمضان‌بیگی به ناچار مجبور به انتخاب فعالیت در یکی از این دو موقعیت مهم شود.

وی که دارای بالاترین مدرک تحصیلی در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی است، به دنبال تداخل مسئولیت‌هایش با یکدیگر با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون فوتبال، استعفای خود را تقدیم عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان کرد.

این استعفا از اسفند ماه سال گذشته مطرح شد اما به دلیل انتخابات فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد تا اینکه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با آن موافقت کرد و به جای رمضان‌بیگی، دبیر هیئت فوتبال استان قم یعنی ابراهیم نیکوگفتار به عنوان سرپرست این هیئت معرفی شد.

ابراهیم نیکوگفتار که از نیروهای متخصص در فوتبال قم و از پیشکسوتان ارزشمند و با سابقه این رشته ورزشی محسوب می‌شود، با ابلاغ رسمی رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان قم منصوب شد تا مجمع انتخابات این هیئت برای تعیین رئیس جدید به زودی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون فوتبال برگزار شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول