اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه رمضان

لیگ‌های فوتبال قم فشرده‌تر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، رقابت‌های لیگ فوتبال قم به صورت فشرده برگزار می‌شود.

لیگ‌های فوتبال قم فشرده‌تر برگزار می‌شود

ابوالفضل صولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اطلاعیه کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم به تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فصل جاری لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های استان قم ارسال شده است.

وی با اشاره به دلایل فشردگی مسابقات نوجوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم عنوان کرد: اعتراض تیم‌ها به فشردگی لیگ نوجوانان قم را احترام می‌گذاریم ولی به دلیل کمبود زمین فوتبال و موافقت اکثر سرپرستان تیم‌ها و همچنین به علت تعداد کم تیم‌ها بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم ابراز داشت: از سوی دیگر با توجه به اتمام مسابقات جوانان و نوجوانان تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید و همچنین در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عدم برگزاری مسابقات در این ماه، مسابقات به صورت فشرده برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل جدید لیگ‌های فوتبال نوجوانان و جوانان قم از اوایل تیرماه بیان کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های استان قم از روز اول تیرماه آغاز شده است.

صولتی خاطر نشان کرد: در جلسه توجیهی و قرعه‌کشی رقابت‌های فصل جدید لیگ‌های فوتبال دو رده سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های استان قم که با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات برگزار شد، در خصوص آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ‌های دسته اول نوجوانان و جوانان فوتبال استان قم و نحوه برگزاری مسابقات نیز تصمیم‌گیری شد.

وی یادآور شد: بدین ترتیب با تصویب در جلسه توجیهی، زمان شروع و روز برگزاری آیین افتتاحیه فصل جدید مسابقات لیگ‌های فوتبال رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های استان قم از روز پنجشنبه نخستین روز تیرماه سال جاری بود و بر همین اساس آیین افتتاحیه نیز با برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: با توجه به اینکه زمان عقد قرارداد و نقل و انتقالات لیگ‌های دو رده نوجوانان و جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز در این جلسه مشخص شد، تیم‌های حاضر در لیگ به موقع نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام کردند.

وی تصریح کرد: هدف هیئت فوتبال استان قم از برگزاری رقابت‌های لیگ در رده‌های سنی پایه شناخت استعدادهای موجود در باشگاه‌های مختلف فوتبال استان قم است تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت فوتبال قم با درخشش این استعدادها باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول