اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم ساماندهی امور فوتبال استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به مشکلات موجود در ورزش فوتبال استان گفت: ساماندهی امور فوتبال از ضروریات است.

لزوم ساماندهی امور فوتبال استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در نشست نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و همچنین معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اعضای هیئت رئیسه هیئت‌ها فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 85 سهم جمعیتی استان از رنج سنی جوان 25.8 درصد بوده است، اظهار داشت: این سهم در سال 90 به 27.5 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: سهم استان زنجان از جمعیت جوان کشور در رنج سنی 15 تا 24 سال در پایان برنامه پنجم 30 درصد خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه جمعیت استان زنجان در آینده جوان‌تر خواهد شد، اضافه کرد: این واقعیت ضرورت برنامه‌ریزی برای این قشر را ضروری‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی استان از 22 سانتی‌متر در آغاز کار دولت نهم به 65 سانتی‌متر رسیده است، اضافه کرد: میانگین کشوری 70 سانتی‌متر است که تا پایان برنامه پنجم باید به بیش از یک متر افزایش یابد.

عباسی موفقیت برنامه‌ها را منوط به فراهم‌ساختن زیرساخت‌های ورزش دانست و ادامه داد: موفقیت برنامه‌های تدوین شده برای فوتبال هم منوط به فراهم‌شدن زیرساخت‌ها است.

وی با تاکید بر ساماندهی امور فوتبال استان زنجان تصریح کرد: همه مشکلات این ورزش هم با پول حل نمی‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تاکید کرد: حل مشکلات فوتبال استان از دغدغه‌های مسئولان استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه فوتبال استان به اندازه دیگر ورزش‌ها موفق نبوده است، تصریح کرد: فوتبال استان زنجان باید آسیب‌شناسی شود.

عباسی بر ضرورت تدوین برنامه و اهداف طرح آسیا ویژن تاکید کرد و گفت: در برنامه تدوین شده باید انتظارات از ارگان‌ها به صورت مشخص بیان شود و وظایف هر ارگانی به صورت واضح ابراز شود.

وی با اشاره به اینکه افق طرح آسیا ویژن پنج ساله است، ادامه داد: باید برنامه‌ای ریز و مشخص برای سال 2016 که پایان طرح ویژن است، تدوین و ارائه شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از برگزاری جلسات متعدد با اشخاص حقیقی و حقوقی صنایع فعال استان برای کمک به ورزش استان زنجان خبر داد و افزود: به زودی راه‌کاری عملی در این مورد ارائه خواهد شد.

وی ورود بانوان به ورزش فوتبال را با ارزش عنوان کرد و گفت: به زودی موضوع تهیه مکان برای انجام تمرین آنها بررسی و حل می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول