اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

کار سختی در برگزاری لیگ برتر فوتبال داریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه فشرده مسابقات لیگ برتر فوتبال دوازدهم و هم‌چنین دیدارهای دوستانه و اردوهای تیم ملی کار سختی در بحث برگزاری رقابت‌ها داریم.

کار سختی در برگزاری لیگ برتر فوتبال داریم

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جلسه هماهنگی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با حضور فرماندهی و کادر اجرایی یگان ویژه انتظامی، نمایندگان باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن، مدیر ورزشگاه فولادشهر، نماینده صدا و سیما، مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان و عوامل اجرایی هیئت فوتبال استان در دفتر ریاست هیئت فوتبال برگزار شد.

وی گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در استان اصفهان به غیر از سال‌های سوم و چهارم  که دارای یک سری مشکلات در بحث برگزاری بود، در سال‌های اخیر شاهد همکاری بیش از پیش عوامل اجرایی بوده که موجب شده اصفهان در دو سال گذشته به عنوان بهترین برگزار کننده انتخاب شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در ادامه افزود: با توجه به برنامه فشرده مسابقات لیگ دوازدهم و هم‌چنین دیدارهای دوستانه و اردوهای تیم ملی کار سختی در بحث برگزاری مسابقات داریم که در صورت موافقت AFC با حذف جام حذفی این فشردگی کم‌تر و به طبع آن، کار برگزاری مسابقات آسان‌تر می‌شود.

وی با توجه به نتیجه‌گیری خوب دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در سال‌های اخیر تصریح کرد: تماشاگران اصفهانی مسافت ورزشگاه را با تمام خطرات آن طی می‌کنند تا خود را به فولاد شهر برسانند و این امر مهمی است و باید از این سرمایه‌های ارزشمند فوتبال حمایت کرد.

ابرقویی‌نژاد با اشاره به ساخت ورزشگاه نقش‌جهان عنوان کرد: ساخت این ورزشگاه آغاز شده و قرار است تا پایان بهمن‌ماه آماده شود که در این صورت شاهد رفع مشکلات در بخشی از برگزاری مسابقات هستیم.

وی با توجه به درخواست صدا و سیما مبنی بر پخش مستقیم مسابقات دو باشگاه اصفهانی اظهار کرد: هماهنگی و پی‌گیری‌های لازم با سازمان لیگ انجام گردیده که در صورت موافقت امکان‌پذیر و شاهد پخش مستقیم بازی‌های دو تیم در زمان‌های متفاوت هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی رقابت‌های لیگ برتر در سال‌های گذشته تصریح کرد: اگر عوامل برگزار کننده مسابقات مانند سال‌های گذشته با یکدیگر همکاری و هم‌دلی لازم را داشته باشند به طور حتم برگزاری رقابت‌ها از سال گذشته بهتر می‌شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین پیرامون مسائلی همچون بلیت‌فروشی، چینش صندلی‌ها، جایگاه VIP و V VIP، صدور ID کارت برای عوامل اجرایی صحبت شد و عوامل اجرایی حاضر در جلسه نظرات خود را به منظور بهتر شدن برگزاری رقابت‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول