اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته محلات فوتبال تبریز و حومه:

فوتبال محلات در بلاتکلیفی بر سر می‌برد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته محلات فوتبال تبریز و حومه گفت: فوتبال محلات تبریز هیچ بودجه مشخصی ندارد و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

فوتبال محلات در بلاتکلیفی بر سر می‌برد

یوسف قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: فوتبال محلات سال‌ها است که به صورت مردمی و با مشارکت جوانان و پیشکسوتان فوتبال محلات فعالیت می‌کند و هیچ بودجه مشخصی برای اداره این کمیته بزرگ و پرجمعیت وجود نداشته و این هیئت در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وی افزود: کمیته محلات تبریز تنها هیئت فوتبال در کل کشور است که زیر نظر هیئت فوتبال استان اداره می‌شود و اگر نبود حمایت‌های شخص رئیس هیئت فوتبال نبود،  نمی‌دانم الان فوتبال محلات باید چگونه اداره می‌شد.

قوام‌لاله اظهار کرد: از باشگاه شهرداری انتظار ویژه‌ای می‌رود که با حمایت از جوانان تبریزی در فوتبال محلات امیدهای فوتبالیست‌های محلات را برای آینده خود زنده کند.

وی تصریح کرد: توجهات شخص شهردار به فوتبال محلات قابل تقدیر است و هر سال با اهدای وسایل ورزشی به تمام تیم‌ها موجب دلگرمی فوتبالیست‌های تبریزی می‌شود ولی چون مردم باشگاه شهرداری را از خود می‌دانند انتظار بیشتری نسبت به دیگر باشگاه‌ها از آن دارند.

قوام‌لاله تاکید کرد: پس از سال‌ها انتظار فکر می‌کنم وقت آن رسیده باشد تا بودجه‌ای ویژه‌ای به فوتبال محلات تخصیص یابد و استعدادهای بالقوه جوانان تبریز در فوتبال به هدر نرود.

مسئول کمیته محلات فوتبال تبریز و حومه در ادامه از زحمات تربیت بدنی شهرستان تبریز تقدیر کرد و افزود: تربیت بدنی با ساخت رختکن، سرویس‌های بهداشتی و دیگر امکانات یکی از حامیان فوتبال محلات است.

وی ادامه داد: البته کارهای زیربنایی خوبی در زمینه تبدیل میادین خاکی به چمن مصنوعی صورت گرفته است که انتظار می‌رود سرعت بیشتری داشته باشد و این نیز توجه ویژه اعضای شورای شهر و شهرداری تبریز را نشان می‌دهد.

مسئول کمیته محلات فوتبال تبریز و حومه با اشاره به ظهور فوتبالیست‌های نامداری از فوتبال محلات به تیم ملی فوتبال کشور گفت: بازیکنانی چون احد شیخ لاری‌‍، کریم باقری، ستار همدانی، برادران دین محمدی، برادران خطیبی، غلام کریم‌پور و صدها چهره دیگر از همین میادین خاکی توانستند به سطح اول فوتبال کشور راه یابند.

وی افزود: به همین دلیل مشخص است که استعداد در این میادین وجود دارد و باید کسی مثل واسیلی گوجا پا پیش گذاشته و این استعدادها را به فوتبال کشور تحویل دهد.

قوام‌لاله اضافه کرد: در حال حاضر 300 تیم زیرپوشش کمیته فوتبال محلات فعالیت می‌کنند که در سه رده لیگ برتر، لیگ دسته یک و لیگ دسته دو به صورت منظم کار می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول