اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌پلیس نظارت بر اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی:

مغازه فروشندگان البسه نامتعارف در آذربایجان‌شرقی پلمپ شد

خبرگزاری فارس: رئیس‌پلیس نظارت بر اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: پلیس در اجرای طرح برخورد با فروشندگان البسه نامتعارف، 15 مغازه متخلف را پلمپ کرد.

مغازه فروشندگان البسه نامتعارف در آذربایجان‌شرقی پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صبح امروز علیرضا هنردوست در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به اینکه نوع پوشاک افراد در جامعه بیانگر ارزش‌ها و فرهنگ حاکم بر جامعه است، از نظر فرهنگی از جمله مسائل حساس و مهم است و دشمنان قسم‌خورده نظام که از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی فروگذاری نمی‌کنند، به این مهم واقف بوده و با توجه به تنوع‌طلبی قشر جوان، این عرصه را مورد تاخت و تاز خود قرار داده‌اند.

وی گفت: در این راستا افزایش پیراهن‌های مغایر با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، دارای آرم و علایم نامانوس و غیر متعارف، اداره نظارت بر اماکن عمومی را بر آن داشته که این مقوله را در اولویت بازدید و کنترل‌های خود قرار دهد.

هنردوست ادامه داد: با انجام طرحی کنترلی از صنوف البسه و پوشاک تعداد 370 مغازه لباس‌فروشی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد 67 تعهد از مدیران آنها در خصوص رعایت شئونات اسلامی و عدم عرضه و فروش لباس‌ها با مارک و علایم غیرمتعارف، عدم استفاده از مانکن‌های مبتذل و حفظ ظواهر اسلامی اخذ شد.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد 15 مغازه نیز که دارای تخلفات بیشتری بوده و به تعهدات قبلی خود در راستای رعایت مقررات پایبند نبودند، تعطیل و پلمپ شدند.

هنردوست افزود: در این بازدیدها تعداد 90 ثوب البسه غیرمتعارف، پنج جلد ژورنال با تصاویر مبتذل، 443 قطعه پوستر مبتذل و نامتعارف کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اخلاقی استان شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول