اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان ری

چهار واحد غیرمجاز درمانی پلمپ شد

خبرگزاری فارس: کارشناس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از پلمپ چهار واحد درمانی به دلیل فعالیت غیرمجاز و عدم رعایت نکات بهداشتی خبر داد.

چهار واحد غیرمجاز درمانی پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، سعیده شریفی از پلمپ چهار واحد درمانی به دلیل فعالیت غیرمجاز و عدم رعایت نکات بهداشتی توسط کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه خبرداد.

کارشناس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: این چهار واحد شامل سه واحد دندانپزشکی و یک باب درمانگاه است.

وی بیان داشت: فعالیت پروتزیست غیرمجاز، نداشتن پروانه مطب و دخالت در امور دندانپزشکی و فعالیت غیرمجاز در امور دندانسازی از جمله تخلفات سه واحد دندانپزشکی است.

شریفی گفت: درمانگاه مورد اشاره نیز به دلیل نداشتن پروانه تاسیس و عدم حضور مسئول فنی مستقر در درمانگاه و وجود مشکلات بهداشتی و رعایت نکردن اصول استریلیزاسیون که خطر شیوع بیماری‌ها را در جامعه افزایش می‌دهد، پلمپ شد.

کارشناس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در پایان با بیان اینکه واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، به طور منظم در سه نوبت صبح و عصر و شب از مراکز درمانی بازدید می کنند، خاطرنشان کرد: کنترل دقیق و مستمر بر فعالیت بخش خصوصی شهرستان با برنامه ریزی‌های انجام شده طی سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول