اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس خبر داد

پلمپ یک "انبار بزرگ" مواد غذایی تاریخ گذشته در بندرعباس

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس از پلمپ یک واحد "انبار بزرگ" حاوی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در بندرعباس خبر داد.

پلمپ یک "انبار بزرگ" مواد غذایی تاریخ گذشته در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر مواد غذایی و حفظ سلامت از جمله اهداف دستگاه‌های حکومتی است و فرمانداری بندرعباس نیز در این راستا تلاش‌هایی جدی دارد، اظهار داشت: در پی تماس‌ها و گزارش‌های مردمی، گروهی متشکل از نیروهای فرمانداری، اماکن، مرکز بهداشت و تعزیرات حکومتی با شناسایی انبار بزرگ حاوی مواد غذایی و مواد شوینده تاریخ مصرف گذشته این انبار را کشف و پلمپ کردند.

وی ضمن تأکید بر برخورد با افرادی که سلامت و بهداشت مردم و جامعه را به خطر می‌اندازند، اظهار داشت: با افرادی که سلامت جامعه را تهدید می‌کنند به شدت برخورد و در این خصوص هیچ‌گونه کوتاهی را نخواهیم پذیرفت.

فرماندار بندرعباس در ادامه با تشکر از تماس‌ها و گزارشات مردمی، عنوان کرد: مردم بهترین یاوران و همکاران ما در برخورد و شناسایی با متقلبان، محتکران و افراد مخل اقتصاد جامعه هستند و با اطلاع‌رسانی به موقع خود کمک فراوانی را در این راستا خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس اضافه کرد: اراده کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با گران‌فروشی و گران‌فروشان است و ما در دفاع از منافع شهروندان بندرعباسی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی هم‌چنین ضمن تشکر از متولیان بهداشتی و نظارتی شهرستان بندرعباس، از مسئولان مربوط درخواست کرد تا در خصوص تهیه و عرضه مواد غذایی و سایر مواد مصرفی مردم دقت و نظارت بیشتری را انجام دهند تا سلامت شهروندان به مخاطره نیافتد.

امینی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در عین حال بازار بندرعباس را یکی از بازارهای ایمن و مطمئن در حوزه مواد غذایی و اقلام خوراکی دانست و گفت: امروز بندرعباس به اذعان دستگاه‌های نظارتی از جمله علوم پزشکی از بازار نسبتاً خوبی در این زمینه در مقایسه با شهرهای دیگر کشور برخوردار است.

فرماندار بندرعباس اظهار امیدواری کرد، در قدم نخست ارتقای فرهنگ مصرف کالاهای استاندارد سبب شود که راه برای عرضه‌کنندگان مواد نامناسب و غیر استاندارد بسته شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول