اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 قهوه‌خانه و چایخانه سنتی در لرستان پلمپ شدند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی لرستان گفت: با اجرای طرح کنترل نظارتی بر قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌های سنتی 33 واحد صنفی متخلف در لرستان پلمپ شدند.

33 قهوه‌خانه و چایخانه سنتی در لرستان پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: مأموران اماکن عمومی اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان دورود روز گذشته با همکاری یگان امداد و دیگر ادارات اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی در اجرای طرح کنترل نظارتی بر قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌های سنتی در قالب دو تیم از 25 واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در بازرسی از 18 واحد صنفی، 230 عدد قلیان، 98 بسته تنباکو، 7 هزار و 440 نخ انواع سیگار قاچاق و غیر مجاز جمع‌آوری شد.

غلامزاه تصریح کرد: 18 واحد صنفی مذکور به علت نداشتن پروانه کسب و ارائه قلیان پلمپ شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاعات و امنیت شهرستان الیگودرز روز گذشته در راستای طرح کنترل نظارتی بر کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی از سه واحد صنفی بازدید و در این رابطه 31 قلیان جمع‌آوری و سه واحد متخلف پلمپ شد.

وی در ادامه گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان بروجرد، روز گذشته در اجرای طرح کنترل نظارتی بر واحدهای صنفی کافی‌شاپ و سفره‌خانه‌های سنتی سطح شهر، 70 عدد قلیان و 50 باکس تنباکو را کشف کردند و 12 واحد صنفی متخلف فاقد پروانه کسب پلمپ شدند.

غلامزاده عنوان کرد: مأموران یگان امداد، کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان خرم‌آباد روز گذشته در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 10 نفر مزاحم خیابانی را دستگیر، 10 عدد قلیان را جمع‌آوری، 24 دستگاه موتورسیکلت و 15 دستگاه خودروی متخلف را توقیف و دو نفر معتاد را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی پل کشکان شهرستان دوره چگنی روز گذشته در اجرای تور ایست و بازرسی مقطعی در محور گالیاب، در بازرسی از یک دستگاه موتورسیکلت، 12 گرم مواد مخدر از نوع هرویین و شیشه را کشف، ضبط و دو نفر را دستگیر کردند.

وی یادآورشد: در دیگر شهرستان‌های استان، 12 نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و از آنان مقداری انواع مواد مخدر کشف و ضبط و متهمان با پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول