اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه گذشته

99 واحد صنفی متخلف در جیرفت پلمپ شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت گفت: طی دو ماهه گذشته سال‌جاری ۴۹۳ بازرسی‌ از واحدهای صنفی شهرستان جیرفت انجام شد و ۹۹ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

99 واحد صنفی متخلف در جیرفت پلمپ شد

علی میرکهنوج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار این شهرستان در راستای فعالیت‌های دولت به طور جدی و فعال بر بازار نظارت دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار نسبت به گذشته رضایت‌بخش است، افزود: البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب، این بازرسی‌ها ادامه دارد.

میرکهنوج با اشاره به راه‌اندازی واحد سیار بازرسی و رسیدگی به شکایت‌ها در مرکز شهر «میدان امام (ره)» تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد سیار در صدد هستیم تا با همکاری مردم نظارت دقیق‌تری بر سطح بازار انجام دهیم.

وی ابراز داشت: برخی از مردم با وجود مشاهده برخی گرانفروشی‌ها، به دلیل مسافت زیاد مجمع امور صنفی با مرکز شهر از دادن گزارش این تخلف‌ها خودداری می‌کنند.

میرکهنوج عنوان کرد: به همین دلیل این مجمع در ستاد تنظیم بازار شهرستان جیرفت، راه‌اندازی واحد سیار بازرسی و نظارت را خواستار شد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت گفت: با راه‌اندازی این واحد سیار، شکایت مردم از اصناف مستقیماً رسیدگی و بررسی می‌شود و در صورت نیاز به رسیدگی اداره تعزیرات حکومتی، به این اداره معرفی می‌شوند.

میرکهنوج بیان داشت: بر همین اساس با گذشت 10 روز از راه‌اندازی این کیوسک 11 گزارش از سوی مردم در زمینه تخلف‌های موجود ارائه و پس از بررسی بعضی از آن‌ها جریمه شده‌اند.

وی بیشترین شکایت‌های مردم به این واحد را از گرانی نان و سپس مواد غذایی عنوان کرد و اذعان داشت: باید اطلاع‌رسانی بیشتری در این زمینه صورت گیرد تا مردم همکاری خود را با این واحد افزایش دهند.

میرکهنوج خاطر نشان کرد: در دو ماهه گذشته سال‌جاری 493 بازرسی‌ از واحدهای صنفی شهرستان جیرفت انجام شده است.

وی با تأکید بر همکاری بیشتر مردم در این زمینه اظهار داشت: همچنین 19 گزارش مردمی در زمینه تخلف‌های موجود بازار دریافت و به تمام آن‌ها رسیدگی شده است.

میرکهنوج تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 99 واحد صنفی متخلف پلمپ، 100 واحد جریمه و 100 واحد نیز به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی افزود: بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان به طور مستمر از سوی بازرسان مجمع امور صنفی در حال انجام است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول