اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت شهرستان ساری:

توزیع مرغ گرم 4800 تومانی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری گفت: توزیع مرغ گرم به قیمت 4 هزار و 800 تومان ادامه دارد.

توزیع مرغ گرم 4800 تومانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از  روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن ماه مبارک رمضان و به تبع آن افزایش تقاضای عمومی برای مصرف گوشت و فرآورده‌های گوشتی لازم برای تامین و رعایت قیمت‌های قانونی برنامه‌ریزی در این زمینه در اولویت کاری این اداره قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از اقداماتی که صورت گرفت پیش‌بینی وضعیت موجود و انعکاس آن به دستگاه‌های متولی به جهت آمادگی‌های لازم برای تامین به‌موقع آن بوده، درعین حال این اداره به جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کاهش قیمت در دو بخش تامین و توزیع و نظارت اقدامات گسترده‌ای انجام داده است . 

هادی‌نژاد افزود: تاکنون به میزان حدود 60 تن مرغ گرم در نقاط مختلفی از شهرستان‌های ساری و میاندرود و با رعایت نکات بهداشتی و... با قیمت هر کیلوگرم 4 هزار و 800 تومان توزیع شده تا با جلوگیری از افزایش کاذب قیمت از التهاب موجود در بازار بکاهد و همچنان به‌صورت روزانه توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری تصریح کرد: از سوی دیگر بازرسان این اداره از ابتدای سال جاری بازرسی‌های مستمر در قالب گشت‌های مستقل و مشترک با اتحادیه و سایر نهاده‌های ذیربط برای نظارت بر قیمت‌های قانونی انجام داده‌اند.

وی اعلام کرد: در این رابطه با بازرسی بیش از 653 مورد از واحدهای تولیدی (کشتارگاه‌ها) و واحدهای صنفی، 34 واحد صنفی به اتهام گرانفروشی و عدم درج قیمت به ارزش 17 میلیون و 600 هزار ریال برگ گزارش بازرسی تنظیم و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول