اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مرغ‌داران استان اصفهان:

نرسیدن به موقع سویا مرغ‌ها را تلف کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه مرغداران استان اصفهان گفت: با وجود سه هزار تن سویا در امور پشتیبانی اما ارائه ندادن سویا به موقع تلف شدن مرغ‌ها را به همراه داشته است.

نرسیدن به موقع سویا مرغ‌ها را تلف کرده است

اسدالله بیدرام در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با قیمت مرغ اظهار کرد: قیمت مرغ زنده دو کیلویی، کیلویی سه هزار و 800 تومان است و اگر مرغ درشت بال باشد با توافق بین کشتارگاه و مرغ‌دار قیمت آن تعیین می‌شود.

وی در ادامه افزود: مرغ درشت 25 درصد افت بار( دورریز) و مرغ ریز 30 درصد افت بار دارد.

رئیس اتحادیه مرغ‌داران استان اصفهان در مورد دلیل گرانی‌ها تصریح کرد: دلیل اصلی تورم، تحریم‌های اقتصادی است و دولت مسبب ایجاد این شرایط و وضعیت موجود است و زمانی ‌که قیمت سوخت افزایش پیدا کرد باید در مورد شرایط امروز هم فکری می‌شد.

وی ادامه داد: 40 روز گذشته اتحادیه‌های کشور با توافق پشتیبانی کشور، 55 میلیارد تومان به حساب صنایع آب واریز کردند. 

بیدرام گفت: سه هزار تن سویا در پشتیبانی موجود است اما به مرغ‌داران تحویل داده نشده است و مرغ‌داران و این سبب اعتراض مرغ‌داران شده است و مرغ‌داران درصدد برگزاری تجمعی به نشان اعتراض در تهران هستند.

وی در ارتباط با کاهش میزان مرغ در بازار تاکید کرد: در گذشته سیستم‌های دولتی از مرغ وارداتی استفاده می‌کردند و در حال حاضر که وارداتی وجود ندارد مرغ مصرفی باید از بازار تهیه شود، این عامل و تلفات زیاد مرغ‌داری‌ها سبب کاهش میزان مرغ شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول