اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آمل:

قیمت مرغ در آمل 4800 تومان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی آمل گفت: از امروز توزیع مرغ گرم هر کیلو 4 هزار و 800 تومان در شهرستان آمل آغاز شده است.

قیمت مرغ در آمل 4800 تومان شد

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه به دنبال افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته تصمیم استانی برای توزیع مرغ در بازار گرفته شده است، اظهار داشت: توزیع مرغ گرم به منظور ایجاد تعادل و تنظیم بازار صورت می‌گیرد.

وی با اعلام از امروز روزانه دو تا 2.5 تن مرغ کشتار روز در سطح شهر آمل توزیع می‌شود، افزود: شش مرکز توزیع در شهرستان آمل برای این امر در نظر گرفته شده است.

زمانی یادآور شد: فروشگاه بسیجیان آمل و فروشگاه مرتضوی و تعدادی واحد صنفی دارای پروانه روزانه مرغ گرم به قیمت کمتر از بازار را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این واحدها روزانه سهمیه مشخصی را دریافت می‌کنند، بیان کرد: این مرغ به قیمت 4 هزار و 800 تومان در بازار عرضه می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی آمل با تاکید بر اینکه از طریق هماهنگی‌های صورت گرفته با کشتارگاه‌های شهرستان مرغ روزانه شهرستان تامین می‌شود، گفت: در صورت ضرورت یک سهمیه فوق‌العاده نیز برای شهرستان در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت به این کشتارگاه‌ها یارانه پرداخت می‌کند.

زمانی با اعلام اینکه امروز مرغ زنده در آمل 4 هزار و 300 تومان خرید و فروش شد، گفت: تلاش می‌شود قیمت مرغ تا ماه مبارک رمضان متعادل شود.

انتهای ‌پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول