اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

توزیع 14 تن مرغ در نوشهر آغاز شد/ کاهش قیمت مرغ

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: توزیع 14 تن مرغ در نوشهر آغاز شد.

توزیع 14 تن مرغ در نوشهر آغاز شد/ کاهش قیمت مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر محمدعلی قمی‌ بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به منظور تنظیم قیمت بازار و با هدف کنترل و مقابله با افزایش قیمت در بازار نوشهر، توزیع 14 تن مرغ آغاز شد.

وی با اشاره به تاثیر فراوان توزیع مرغ کشتار روز بر قیمت‌های رایج در بازار افزود: قیمت مرغ در نوشهر با کاهش قابل محسوس به نرخ 4 هزار و 700 تومان رسیده است.

قمی که در روزهای پایانی هفته گذشته خبر از اهتمام ویژه فرمانداری نوشهر بر کاهش قیمت مرغ و میوه در نوشهر را داده بود، بیان داشت: برخی عرضه‌کنندگان میوه و مواد پروتئینی مبادرت به افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده بودند که ظرف چند روز اخیر بشدت با متخاطیان و متخلفان برخورد شد و به تعزیرات حکومتی نیز معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: هیچ محدودیتی برای عرضه گوشت مرغ با نرخ دولتی وجود ندارد و طرح توزیع تا زمان کاهش قیمت‌ها و واقعی شدن نرخ ادامه خواهد داشت.

فرماندار نوشهر با اشاره به وحدت رویه دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و مجمع امور صنفی در مقابله با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در بازار متذکر شد: در شرایط فعلی همگان بایستی با تحرک بیشتری حرکت کنند و در کنار یکدیگر در مقابل تحریم‌های بدخواهان و دشمنان نظام بایستند.

وی متذکر شد: برای کاهش قیمت میوه نیز ظرف 10 روز آینده عرضه مستقیم با نرخ دولتی و مصوب در شهرستان نوشهر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول