اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالوس:

مرغ در چالوس از قیمت مصوب گران‌تر فروخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالوس گفت: قیمت مصوب مرغ در استان 5 هزار و 550 تومان است، اما در شهر ما بیش از 6 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

مرغ در چالوس از قیمت مصوب گران‌تر فروخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، انصار ازوج صبح امروز در نشست بررسی مشکلات افزایش قیمت‌ها با اشاره به اینکه مردم برای دغدغه‌های خود عموما به شورا مراجعه می‌کنند، گفت: اگر تعامل و تعادل نباشد اختلال ایجاد شده و افزایش قیمت و گران‌فروشی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: واحدهای تولیدی شهرستان بخش زیادی از نیازهای بازار محصولات ما را تامین می‌کنند و تعطیلی آنها قطعا به سود بازار نخواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالوس ادامه داد: باید فاصله بین تولید و عرضه را کم کرد و این تنها راه مقابله با گران‌فروشی است و انجام این امر نیز نیازمند بستر لازم و راهکارهای مناسب است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر عرضه بر اساس قیمت واقعی باشد گران‌فروشی نخواهیم داشت، گفت: اگر در بازار بیشتر از سودی که معین شده گرفته شود با خاطیان برخورد جدی می‌شود.

وی بیان داشت: قیمت مصوب مرغ در استان 5 هزار و 550 تومان است، اما در شهر ما بیش از 6 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد بنابراین باید عوامل موجود این گران‌فروشی‌ها را شناسایی و برطرف کرد.

ازوج با بیان اینکه ما آمادگی ایجاد نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان چالوس را داریم، عنوان کرد: ایجاد نمایشگاه علاوه بر تنوع و استقبال عمومی به نوعی اشتغالزایی نیز محسوب می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالوس بیان داشت: قیمت نان مصوب شده و نمی‌توان آن را تغییر داد، ولی با کم‌فروشی، عدم کیفیت مناسب و عدم استفاده از آرد 18 درصد به شدت برخورد صورت می‌گیرد.

این مسئول بر شناسایی اقلام و کالای اساسی بر اساس ضرورت، اجرای طرح ضیافت و کالاهایی که در ماه رمضان در سبد خانوار قرار می‌گیرد، رسیدگی به شکایات با همکاری تعزیرات حکومتی و گشت مشترک در سطح شهرستان، ایجاد بازارچه محلی، ایجاد مکان برای تنظیم بازار، کمک به عاملان توزیع در محور کندوان، رسیدگی و توجه ویژه به واحدهای تولیدی، شناسایی و تعیین تکلیف واحدهای صنفی فاقد مجوز، ساماندهی بازار و جلوگیری از ماشین‌های سیار در سطح شهر و آلاچیق‌های مختلف توزیع و عرضه کالا تاکید کرد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول