اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور خبر داد

توزیع 14 تن مرغ گرم با قیمت 4800 تومان در نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور از توزیع 14 تن مرغ گرم با قیمت 4 هزار و 800 تومان در این شهرستان خبر داد.

توزیع 14 تن مرغ گرم با قیمت 4800 تومان در نور

علی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور از توزیع مرغ گرم با نرخ مصوب در شهرستان نور خبر داد و گفت: این امر به دنبال افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته و براساس تصمیم استانی برای تنظیم بازار، ایجاد تعادل و کاهش در قیمت مرغ انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: از اول هفته جاری روزانه به میزان دو تن مرغ گرم در شهرستان جذب و در نقاط تعیین شده بین مردم توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور تصریح کرد: به دلیل گستردگی شهرستان و همچنین فاصله برخی نقاط شهرستان از جمله بلده سهمیه جداگانه‌ای هم به این بخش و بخش چمستان اختصاص داده شد که در دو نقطه در هریک از این بخش‌ها توزیع می‌شود.

این مسئول با تاکید بر نظارت بر توزیع و جلوگیری از احتمال هر گونه سوء استفاده در زمان توزیع ادامه داد: از زمان تحویل مرغ به عاملان توزیع ناظرین این اداره در محل حضور پیدا می‌کنند و تا پایان کار توزیع نظارت دارند تا حتی یک کیلو از این مرغ خارج از شبکه و یا قیمت بالاتر به فروش نرسد.

شفیعی یادآور شد: در صدد هم با تشدید نظارت و هماهنگی‌های لازم با اصناف و مجموعه استان قیمت‌ها را کنترل و در سایر موارد نیز اجناس با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: در بحث توزیع برنج نیز در حال پیگیری و معرفی فردی برای خرید و حمل برنج به شهرستان هستیم تا این کالای ضروری هم با قیمت مصوب به دست مصرف کنندگان برسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول