اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم تخصیص به موقع سویا

اعضای اتحادیه مرغداران اصفهانی به عدم حمایت دولت اعتراض کردند

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنفی مرغ‌داران استان اصفهان گفت: مرغ‌داران در مقابل اتحادیه مرغ‌داران اصفهان برای برطرف شدن مشکلات خود تجمع برگزار کردند.

اعضای اتحادیه مرغداران اصفهانی به عدم حمایت دولت اعتراض کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به مشکلات عدیده‌ای که صنف مرغ‌داران با آن روبرو هستند و با توجه به عدم حمایت دولت و مسئولان مربوطه در راستای تأمین سویا، کنجاله و همچنین واکسن مورد نیاز مرغ‌داری‌ها که منجر به تلف شدن مرغ‌ها شده است، مرغ‌داران استان اصفهان امروز روبروی اتحادیه مرغ‌داران به نشان اعتراض تجمع کردند.

در همین راستا دبیر انجمن صنفی مرغ‌داران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با تجمع امروز تشکل‌ها و تعاونی‌های مرغداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: امروز مرغ‌داران در خیابان حکیم صفایی اصفهان(مقابل اتحادیه مرغ‌داران)  برای برطرف شدن مشکلات خود در زمینه تحویل سویا تجمع کردند.

بهرام پاکزاد در ادامه در مورد دلیل وضعیت موجود و گرانی مرغ تصریح کرد: دلیل اصلی گرانی و قیمت‌های موجود، افزایش هزینه‌های تمام شده پرورش مرغ است که سبب تحمیل نوسانات بر ما است، قیمت مواد مورد استفاده در مرغ‌داری‌ها افزایش پیدا کرده و ما ناچار به افزایش قیمت مرغ هستیم.

وی گفت: سویای مصرفی مرغ‌داری‌ها کیلویی یک هزار و 800 تومان است و مواد دیگری مانند افزودنی‌ها، مکمل‌ها و واکسن افزایش قیمت پیدا کرده و این سبب تحمیل هزینه‌های زیادی به مرغ‌داران است.

دبیر انجمن صنفی مرغداران استان اصفهان در مورد دلیل این تجمع تاکید کرد: اتحادیه‌های کشور، 40 روز گذشته، 55 میلیارد تومان با توافق پشتیبانی کشور به حساب صنایع آب واریز کردند، در حالی که وضعیت پول واریزی مشخص نیست و سویا نیز در بین مرغداران توزیع نشده است.

وی ادامه داد: سه هزار تن سویا در پشتیبانی کشور موجود است، و این در حالی است که مرغ‌داران در این زمینه مشکل دارند و این میزان سویا در بین مرغ‌داران توزیع نمی‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: انتظار داریم این تجمع نتیجه بخش باشد و وضعیت سویا و توزیع آن در بین مرغ‌داران سامان پیدا کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول