اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی نرم‌افزار ایمن‌سازی کودکان مقابل مواد اعتیادآور

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از راه‌اندازی نرم‌افزار ایمن‌سازی کودکان در برابر خطرات مصرف مواد اعتیادآور خبر داد.

راه‌اندازی نرم‌افزار ایمن‌سازی کودکان مقابل مواد اعتیادآور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسن اکبری‌مطلق صبح امروز در مراسم تجلیل از عوامل موثر در مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: حوزه‌های فعالیت سازمان‌های بهزیستی در ارتباط با اعتیاد پیشگیری از اعتیاد و درمان و بازتوانی است که در این راستا متناسب با جذب اعتبارات در بازتوانی 116هزار و627 نفر تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در راستای برنامه ترک اعتیاد بیش از 21 میلیارد ریال برای درمان بازتوانی به استان خراسان جنوبی اختصاص داده شده است.

راه‌اندازی سایت پیشگیری از اعتیاد

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه 86 درصد از معتادان از برنامه‌های سازمان بهزیستی بهره می‌برند، گفت: فعالیت مراکز درمانی اعتیاد به شیوه‌های گوناگونی تقسیم می‌شود که از آن جمله می‌توان به مراکز سرپایی، اقامتی، کوتاه‌مدت یا بستری و میان مدت یا کمپ اشاره کرد.

اکبری مطلق از راه‌اندازی طرح ساماندهی و توانمندی و اجرای پایلوت و سایت پیشگیری از اعتیاد برای نخستین بار در خراسان جنوبی خبر داد.

وی افزود: نرم‌افزار ایمن‌سازی کودکان در برابر خطرات مصرف مواد اعتیادآور نیز راه‌اندازی می‌شود.

اکبری‌ مطلق اضافه کرد: خراسان جنوبی رتبه پنجم در سطح کشور از لحاظ جذب و اختصاص اعتبارات و مراکز بازتوانی اعتیاد را کسب کرده است.

250میلیون نفر در جهان معتاد به مواد مخدر هستند

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی هم با اشاره به تلاش دشمن برای افزایش اعتیاد در برخی جوامع گفت: 250میلیون نفر در جهان معتاد به مواد مخدر هستند

امیر احمد علی گودرزی از کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر در اواسط هفته در استان خبر داد و تاکید کرد: در خراسان جنوبی و خراسان رضوی بیشترین برخورد با قاچاقچیان صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: به بیش از 68 مهد کودک استان آموزش‌های لازم در مورد پیشگیری از اعتیاد و آثار مخرب مواد مخدر داده شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول