اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری منطقه 20

تابلوهای راهنمای مسیر روستاهای جنوب تهران بهسازی شد

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه 20 اقدام به بهسازی تابلوهای راهنمای ورودی روستاهای این منطقه کرد.

تابلوهای راهنمای مسیر روستاهای جنوب تهران بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهرداری منطقه 20 اقدام به بهسازی تابلوهای راهنمای ورودی روستاهای این منطقه کرد.

شهردار ناحیه 7 شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود منظر عمومی و رفاه حال ساکنین روستاها کلیه تابلوهای راهنمای مشخصات روستاها از سوی واحد فنی و ترافیک ناحیه تعویض شد.

عطاءالله حسینی با اشاره به اینکه از سوی واحد زیباسازی این ناحیه نسبت به بهسازی و رنگ‌آمیزی کامل تابلوهای شناسایی روستاها اقدام شده است، افزود: در همین راستا 16 عدد تابلوی سه متری در سطح روستاها رنگ‌آمیزی شد.

وی در ادامه پاکسازی و شستشوی المان‌های شهری را به منظور حفظ پاکیزگی محیط و سلامت شهروندان حائز اهمیت خواند و گفت: با توجه به فصل گرما و ایجاد بستر مناسب برای جانوران موذی، اداره خدمات شهری ناحیه 7 نسبت به شستشو و گندزدایی کلیه مخازن مکانیزه سطح محدوده اقدام کرده است.

شهردار ناحیه 7 در پایان با اشاره به طرح ساماندهی مشاغل مزاحم اظهار داشت: با همکاری واحد ساماندهی اداره خدمات شهری و اکیپ گشتی واحد شهرسازی ناحیه نسبت به جمع‌آوری دو مرکز تفکیک غیر مجاز زباله و ضایعات در روستاهای اشرف‌آباد و زمان‌آباد اقدام شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول