اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

6700 واحد مسکونی در روستاهای همدان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: امسال 6 هزار و 775 واحد مسکونی روستایی بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شوند.

6700 واحد مسکونی در روستاهای همدان به بهره‌برداری می‌رسد

عباس برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، 6 هزار و 775 واحد مسکونی در همدان طی سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: میزان اعتبارات تخصیص یافته نیز با توجه به افزایش 25 میلیون ریالی تسهیلات جمعاً 677 میلیارد و 500 میلیون ریال برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان بیان داشت: تسهیلاتی که برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی پرداخت می‌شود در سال جاری به میزان 25 میلیون ریال افزایش یافته که مبلغ کل قابل پرداخت به 125 میلیون ریال رسیده است.

وی افزود: مبلغ پرداختی در پنج مرحله با توجه به پیشرفت فیزیکی و رعایت ضوابط و اصول و مقررات ملی ساختمان و نیز آیین‌نامه زلزله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

برزگر در ادامه تصریح کرد: میزان آورده متقاضیان نیز با توجه به توان مالی آنان و مقدار زیربنای هر واحد مسکونی احداثی متغیر است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به همکاری خوب بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات طی سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده از سوی بنیاد مسکن امید است بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات به روستاییان اقدام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول