اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان پایانه‌ها پیش بینی شد

7 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث پایانه نسیم شمال

خبرگزاری فارس:سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین جهت انجام عملیات عمرانی پایانه نسیم هفت میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده است که احداث آن به تازگی آغاز شده است.

7 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث پایانه نسیم شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین،‌ مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: این سازمان جهت انجام عملیات عمرانی پایانه نسیم هفت میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده است که احداث آن به تازگی آغاز شده است.

سعید فرازمند راد با اعلام این خبر در خصوص احداث این پایانه گفت: تملک زمین جهت احداث این پروژه توسط واحد املاک منطقه یک شهرداری قزوین با اعتبار 700 میلیون تومان آغاز شده است.

وی مساحت پایانه نسیم شمال را دو هکتار اعلام و تصریح کرد: تاکنون 10 درصد از کل این مساحت تملک شده و مابقی در حال انجام می‌باشد.

مدیر عامل سازمان پایانه‌ها اظهار کرد: در این پروژه محل‌هایی برای استقرار اتوبوس، مینی بوس، سواری و شرکت‌های مسافربری همچنین غرفه فروش مواد غذایی، نمازخانه، پارکینگ، اتاق مادر و کودک ساخته می‌شود.

فرازمند راد، تخصصی بودن این پایانه را ویژگی بارز آن ذکر و با بیان این که این پایانه ویژه جابه‌جایی مسافران در مسیر شمال کشور احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: جلوگیری از تردد اضافی و اتلاف وقت مسافران و کاهش حجم مسافران برون شهری از پایانه آزادگان از جمله اهداف اقدام سازمان پایانه‌های مسافربری از احداث نسیم شمال می باشد.

مدیر عامل سازمان پایانه‌ها با بیان این که حجم تردد در محور قزوین به شمال کشور زیاد است و پایانه نسیم شمال می‌تواند کمک شایانی به جابه جایی مسافران در این محور کند، یادآور شد: در حال حاضر در محل‌هایی که تملک صورت گرفته یک کانکس مستقر شده تا کارهای عمرانی آن آغاز شود و پیش بینی می‌شود بعد از تملک زمین به طور کامل، عملیات عمرانی آن دو سال به طول انجامد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول