اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه نساجی مازندران:

همکاری‌های تجاری باشگاه فوتبال نساجی اطلاع‌رسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه نساجی مازندران گفت: جلسات باشگاه نساجی مازندران با شرکت‌های بزرگ تجاری به نتایج و دستاوردهای بزرگی دست یافته که پس از ثبت قرارداد همکاری، جزئیات آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

همکاری‌های تجاری باشگاه فوتبال نساجی اطلاع‌رسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مجید محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید تمام مسائل مربوط به موفقیت تیم فوتبال نساجی مازندران فراهم شود، گفت: با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز شاهد صعود این تیم به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خواهیم بود.

وی افزود: بسترسازی مناسبی با تدبیر مدیرعامل برای حضور حامی مالی در این فصل صورت گرفته و حضور حامی مالی به موفقیت در برنامه‌های این باشگاه کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه نساجی مازندران بدون اشاره به نام مربی خاصی عنوان کرد: با چهار مربی برای واگذاری سرمربیگری تیم فوتبال نساجی مذاکره شده که در صورت تایید هر یک از این افراد از سوی مدیرعامل این باشگاه در رسانه‌های گروهی نام مربی معرفی می‌شود.

محمدیان شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران را حساس عنوان کرد و افزود: تمام برنامه‌های این باشگاه در فصل آینده برای صعود به لیگ برتر تدوین شده است.

وی تصریح کرد: با کمک مادی و معنوی تمام مسئولان و حمایت‌های استاندار و همراهی و همدلی هواداران قائمشهری تیمی در حد نام نساجی روانه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران تاکید کرد: با حمایت مسئولان استان و شهرستان قائمشهر به باور راهیابی به لیگ برتر دست خواهیم یافت و این فرآیند شیرینی برای ورزش استان خواهد بود.

محمدیان با تقدیر از زحمات  مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران گفت: تیم فوتبال نساجی مازندران با تزریق اعتبارات از سوی مالک باشگاه و مدیریت سعادتمند حضور در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه نساجی مازندران متذکر شد: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران برای حضور قدرتمند تیم فوتبال نساجی مازندران در رقابت‌های لیگ یک کشور جلسات متعددی را با شرکت‌های بزرگ تجاری و مالک باشگاه برگزار کرده است.

وی در پایان اذعان داشت: در این جلسات باشگاه نساجی مازندران به نتایج و دستاوردهای بزرگی دست یافته که پس از ثبت قرارداد همکاری، جزئیات آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول