اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران خبر داد

صدرنشینی نماینده ساری در لیگ برتر فوتبال استان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی تیم شهدای ساری در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.

صدرنشینی نماینده ساری در لیگ برتر فوتبال استان

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم فوتبال شهدای ساری به هشتمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان دست یافت.

وی گفت: هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران روز گذشته با انجام شش دیدار پیگیری شد که 18 بار توپ وارد دروازه‌ها شد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم صدرنشین شهدای ساری موفق شد در قائمشهر میزبان خود طپش قائمشهر را دو بر یک شکست دهد و با 24 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران باشد.

پازوکی ادامه داد: در دیگر بازی‌ها سپاهان قائمشهر دو بر یک مهمان خود شهدای لاویج چمستان نور را برد و تلاش دو تیم شهید کریمی جویبار و بازرگان چالوس یک بر یک مساوی تمام شد.

این مسئول از پیروزی پرگل استقلال لموک قائمشهر مقابل میزبان خود خبر داد و بیان داشت: تیم استقلال لموک قائمشهر موفق شد میزبان خود دریای بابل را چهار بر سه شکست دهد و از رده سوم جدول با یک پله صعود به رده دوم برسد.

وی تصریح کرد: پیام شهدای سلمانشهر با یک گل مغلوب میزبان خود شهروند سورک شد و تیم دوم جدول لیگ با تساوی یک بر یک مقابل میزبان خود دریای زاغمرز متوقف شد و با این تساوی با یک پله سقوط به رده سوم جدول ایستاد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران متذکر شد: در این هفته طبق برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال استان تیم وحدت فریدونکنار استراحت داشت.

این مسئول در پایان اذعان داشت: هم اکنون در جدول رده‌بندی تیم شهدای ساری با هشت پیروزی متوالی با 24 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های استقلال لموک قائمشهر و شهدای بابلسر به ترتیب با 19 و 18 امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول