اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نیکشهر خبر داد

کمک حامیان شهرستان نیکشهر به ایتام منطقه

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد نیکشهر گفت: در یک سال گذشته، حامیان شهرستان نیکشهر به ایتام منطقه 500 میلیون ریال کمک کرده‌اند.

کمک حامیان شهرستان نیکشهر به ایتام منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، علی شهرکی پیش از ظهر امروز اظهار داشت: شخص خیری به نام "رحیم بخش دادی‌پور" از افراد بومی و موفق شهرستان نیکشهر، سرپرستی پنج نفر از ایتام این شهرستان را به عهده گرفت.

وی افزود: این شخص اعلام کرد به عنوان فعال این طرح در منطقه به صورت افتخاری فعالیت خواهد کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان نیکشهر بیان داشت: در یک سال گذشته، حامیان شهرستان نیکشهر به ایتام منطقه مبلغ میلیون و 525 هزار و 974 ریال کمک نقدی و جنسی نموده‌اند.

شهرکی ادامه داد: هر یتیم به طور متوسط سالیانه 2 میلیون و 400 هزار ریال و در هرماه 200 هزار ریال کمک دریافت می‌کند.

×50 پایگاه طرح اوقات فراغت در کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان دایر شد

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: 50 پایگاه طرح اوقات فراغت کمیته امداد در سیستان‌وبلوچستان دایر شد.

اسماعیل بذرافشان اظهار داشت: 5 هزار دانش‌آموز در قالب 50 پایگاه در سطح استان در طرح اوقات فراغت کمیته امداد شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 2 هزار نفر در قالب اردوهای سیاحتی و زیارتی به خارج از استان سفر می‌کنند، افزود: این اردوها که شش روز بوده به استان‌های خراسان‌رضوی و جنوبی، اصفهان، شیراز، کرمان و یزد انجام می‌شود.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: 3 هزار دانش‌آموز در قالب اردوهای یک روزه در داخل استان سیستان‌وبلوچستان با جاذبه‌های هر منطقه آشنا می‌شوند.

بذرافشان بیان کرد: برگزاری دوره‌های حرفه و مهارت برای 6 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه، اردوهای خانوادگی برای مادران و خواهران برای 400 نفر از دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان است.

وی با بیان اینکه کانون امام علی(ع) زاهدان برای ترم تابستانی تعداد 400 دانش‌آموز پذیرش دارد، گفت: تقویت مبنای دینی و اعتقادی برنامه‌های فرهنگی-تربیتی و آشنایی با مشاغل و غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین برنامه‌های کانون امام علی(ع) زاهدان است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در جشنواره قرآنی و سرود از جمله برنامه‌های شاخص طرح اوقات فراغت کمیته امداد در تابستان است.

بذرافشان اضافه کرد: 600 نفر از دانش‌آموزان در قالب کانون جوانان پیرو ولایت، آموزش‌های دینی و اعتقادی، زبان خارجه و مسائل اجتماعی را فرا می‌گیرند.

وی افزود: گفتمان دینی با موضوع مهدویت و ختم دسته جمعی قرآن در محل کانون‌ها از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت کمیته امداد است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول