اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید معاون استاندار هرمزگان مطرح شد

حمایت استانداری هرمزگان از مراکز نگه‌داری ایتام

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان در بازدید از مرکز نگه‌داری ایتام امیرالمومنین، حمایت و پشتیبانی خود را از این کار خداپسندانه اعلام کرد.

حمایت استانداری هرمزگان از مراکز نگه‌داری ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ساسان مبینی در بازدید از ساختمان در حال اتمام خوابگاه ایتام امیرالمومنین بندرعباس اظهار داشت: در آموزه‌های دینی ما رسیدگی به امور ایتام و رفع نیازهای آنان دارای اهمیت ویژه‌ای بوده و در دین اسلام به این مسئله تاکید فراوانی شده است.

وی اضافه کرد: این مسئله آن‌قدر دارای اهمیت است که ائمه معصومین شخصاً مبادرت به این امر کرده و از ایتام رفع نیاز و دل‌جویی می‌کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از کار خداپسندانه نگه‌داری ایتام، گفت: باید از مشارکت بخش خصوصی و خیّرینی که در این حوزه حضور جدی و فعالی دارند بهره جست و نسبت به ترغیب حضور آنان در این کار خدا‌پسندانه برنامه‌ریزی کرد.

مبینی خاطرنشان کرد: حضور در جمع صمیمی و آسمانی این کودکان و مشاهده خدماتی که توسط خیّرین به آنان ارائه می‌شود، باعث ایجاد انگیزه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم می‌‌شود.

مرکز امیرالمومنین بندرعباس در حال حاضر 48 فرزند را به صورت شبانه‌روزی نگه‌داری می‌کند.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول