اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خواستار شد

تسریع در تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از مسئولان شهری خواستار تسریع روند تکمیل زیرساخت‌های پروژه مسکن مهر شهرستان شد.

تسریع در تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی ظهر امروز در جلسه مسکن مهر که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر در این شهرستان با تعامل اعضای تعاونی و مسئولان امر در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا اعضای تعاونی‌ها باید هر چه بیشتر در زمینه تکمیل سهم آورده خود تلاش کنند تا به روند اتمام پروژه مسکن مهر در شهرستان سرعت بخشند.

فرماندار شادگان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با سفر اخیر استاندار خوزستان و بازدید از این پروژه در شهرستان، تمهیداتی در راستای رفع مشکلات پیش‌رو اندیشیده و راهکارهایی ارائه شد.

وی خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان گفت: زیرساخت‌های پروژه مسکن مهر در شهرستان باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به مرحله اتمام برسد.

فیوضی ادامه داد: در این زمینه از ادارات آب، گاز، فاضلاب خواستاریم با سرعت‌بخشی به کار خود، پیشرفت ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر شهرستان را رقم بزنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اهداف بزرگ و متعالی تنها با مشارکت و تعامل محقق می‌شود، افزود: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول