اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دزفول خبر داد

شرکت 250 شاعر ملی در همایش شعر مقاومت دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از شرکت 250 شاعر ملی و استانی در دومین همایش شعر ملی مقاومت شهرستان دزفول خبر داد.

شرکت 250 شاعر ملی در همایش شعر مقاومت دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، غلامعلی تاج پیش از ظهر امروز در مراسم پایانی همایش شعر مقاومت شهرستان دزفول اظهار داشت: در سال‌جاری بیش از 250 شاعر ملی و استانی به این همایش بزرگ شعر ارسال کرده‌اند و آثارشان داوری شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار برتر توسط داوران مشخص شده است، تاکید کرد: در بررسی آثار ارسالی به همایش شعر مقاومت دزفول بیش از 50 اثر به عنوان برتر شناخته شده‌اند و به مرحله بعدی همایش راه‌یافتند.

تاج تأکید کرد: تلاش شده است تا در این همایش از داوران خبره ملی استفاده شود و سطح علمی داوران در این همایش بسیار مدنظر بوده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: برگزاری این همایش‌ها در سطح شهرستان دزفول باعث ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی می‌شود و به این دلیل در راستای برگزاری این همایش‌ها تلاش زیادی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول خاطر نشان کرد: شهرستان دزفول رشادت‌های زیادی را در دفاع مقدس به نمایش گذاشته است و برگزاری چنین همایش‌هایی شاید بتواند گوشه‌ای هرچند کوچک از رشادت‌های مردم و ایثار ساکنان این شهر مقاوم را به نمایش بگذارد.

این همایش به مناسبت روز ملی مقاومت شهر دزفول برگزار شده است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول