اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه جهادی ثارالله جیرفت

13 هزار دام واکسینه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جیرفت گفت: پیش‌بینی می‌شود در منطقه اسفندقه با تلاش دانشجویان بسیجی گروه ثارالله جیرفت حدود 13 هزار دام‌ علیه بیماری‌ها واکسینه شوند.

13 هزار دام واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سیدسجاد حسینی صبح امروز در حاشیه برگزاری اردوی جهادی دانشجویان بسیجی مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت در منطقه اسفندقه اظهار داشت: در این اردو اکیپ‌های عملیاتی دامپزشکی جیرفت همراه با خودرو و تجهیزات فنی دانشجویان جهادگر را همراهی می‌کنند.

وی افزود: در این اردو در عرصه دامپزشکی واکسیناسیون و سمپاشی دام و جایگاه دام شامل گاو، گوسفند و بز انجام می‌شود.

حسینی با بیان اینکه این واکسیناسیون‌ها شامل واکسن هاری و آبله است، تصریح کرد: این خدمت‌رسانی دانشجویان در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور منطقه اسفندقه جیرفت کار بسیار بزرگی در راستای خدمت به مردم این مناطق است.

وی با بیان اینکه این خدمت صادقانه در راستای کمک به سلامتی مواد غذایی مردم و جلوگیری از بروز بیماری است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این منطقه با تلاش دانشجویان بسیجی گروه ثارالله جیرفت حدود 13 هزار دام‌ علیه بیماری‌ها واکسینه شوند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول