اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

دکتر یغمایی از ذخائر علمی استان سمنان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر "خشایار یغمایی"، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان از ذخائر علمی استان سمنان بود و در روند پیشرفت این استان تأثیر بسیاری داشت.

دکتر یغمایی از ذخائر علمی استان سمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر دکتر "خشایار یغمایی"، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان اظهار داشت: این فرهیخته علمی در تربیت شمار زیادی از دانشجویان در رشته‏‌های مخابرات، برق و کامپیوتر در دانشگاه سمنان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه جامعه باید همواره یاد و خاطره مفاخر علمی خود را زنده نگه دارد، از مرحوم یغمایی به عنوان الگویی قابل قبول در عرصه علمی برای جوانان و نوجوانان نام برد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استان سمنان همواره مهد نام‏‌آوران بسیاری بوده است، گفت: این استاد دانشگاه، دانشجویان بسیاری تربیت کرد که به طور یقین جای خالی وی را پر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیکر مرحوم خشایار یغمایی، دبیرکل نخستین کنفرانس بین‏‌المللی پردازش خط و زبان فارسی و عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان که عصر روز چهارشنبه در سمنان جان به جان‏‌آفرین پاک تسلیم کرده بود، امروز بر دستان خیل دوست‏داران این فرهیخته دانشگاهی و جامعه علمی استان سمنان تشییع شد.

پیکر دکتر یغمایی از محل امامزاده یحیی (ع) سمنان به سمت وادی‏‌السلام این شهر تشییع و در میان حزن و اندوه حاضران به خاک سپرده شد.

خشایار یغمایی پس از یک عمل جراحی به سمنان منتقل شده بود و متأسفانه عصر روز چهارشنبه این هفته بر اثر سکته توأمان مغزی و قلبی به دیار باقی شتافت و دانشجویان و دانشگاهیان استان سمنان را اندوهگین ساخت.

در این مراسم، علی‏رضا خسروی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، شهردار سمنان، رئیس و معاونان دانشگاه سمنان، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان، اساتید دانشگاه و شمار زیادی از دانشجویان حضور داشتند.

قرار است مراسم یادبود این استاد گرانقدر و فرهیخته دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان امشب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم سمنان برگزار شود.

خبرگزاری فارس استان سمنان نیز با کمال تأسف درگذشت این استاد گرانقدر و فرهیخته دانشگاه سمنان را خدمت همه دوستان، دانشجویان و همکاران وی تسلیت عرض کرده و برای آن بزرگوار علو درجات را در این ایام عزیز از خداوند سبحان خواستار است.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول