اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نیمه شعبان نمایشگاه " عشق مشق " گشایش یافت

امام عصر (عج) را باید علمی معرفی کرد

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مهدویت اردبیل گفت: در آستانه نیمه شعبان و با برپایی نمایشگاه " عشق مشق " تلاش می‌کنیم تا امام عصر (عج) را به صورت علمی و حقیقی به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم.

امام عصر (عج) را باید علمی معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا مرادی صبح امروز در حاشیه گشایش اولین نمایشگاه مهدویت در نگارخانه خطایی اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه 250 قطعه بنر در خصوص مباحث مهدویت در معرض دید بازدید‌کنندگان قرار گرفته تا آنها بتوانند در یک دوره فشرده مباحث مهدویت و مسائل پیرامونی آن را به خوبی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که تا نیمه شعبان برپا خواهد بود از مبدأ ورودی تا خروجی قطعات علمی و قابل تامل در حوزه مباحث مهدویت و ظهور امام عصر (عج) مطرح شده که نظر هر بازدید‌کننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند.

مدیر بنیاد مهدویت اردبیل یادآور شد: هر بازدید‌کننده‌ای که وارد این نمایشگاه خواهد شد سطح و سمت فکری او به صورت اصلاح شده در حوزه امام زمان‌ شناسی خواهد بود که سعی کردیم با مراجعه به منابع ارزشمند و معتبر این مطالب جمع‌آوری شود تا بهترین و کامل‌ترین اطلاعات در خصوص مهدویت و انتظار به خواننده ارائه شود.

مرادی تلاش برخی از منحرفان در جهت دادن به افکار نسل جوان و نوجوان را در خصوص موضوع مهدویت و انتظار یادآور شد و گفت: ما سعی کردیم برای از بین بردن این آسیب جدی ذهنیتی علمی و به دور از هرگونه شکل و شمایل سنتی به مخاطب بدهیم تا آخرین ذخیره الهی را با ذهنیتی پاک و اندیشه‌ای زلال دریابد.

این مسئول عنوان کرد: در کنار این نمایشگاه محل عرضه و فروش کتب مهدویت نیز در موزه خطایی تدارک دیده شده است تا بازدید‌کنندگان از کتاب‌های ارائه شده استفاده کرده و در صورت تمایل به تهیه آن اقدام کنند.

مسئول برگزاری دهه مهدویت در استان اردبیل بیان داشت: هدف اصلی ما از این اقدامات فراگیر کردن معارف مهدویت در جامعه و نگاه عقلانی و مدبرانه به این حوزه است چرا که شناخت امام عصر (عج) نیازی به هیجان و مسائل تهییج کننده ندارد.

مرادی از تدارک برنامه‌های متنوع برای دهه مهدویت خبر داد و افزود: از دیشب با موضوع مهدویت سلسله سخنرانی‌های استاد شیخ محمد حسین انصاریان در مسجد سرچشمه اردبیل آغاز شده و روز چهارشنبه جشن بزرگ ظهور را در شهر اردبیل و سایر مراکز شهرستان‌ها به صورت فراگیر برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از برگزاری آیین نور‌افشانی میادین و معابر شهر در شب میلاد منجی عالم بشریت خبر داد و اظهار داشت: چهارشنبه شب در کنار برگزاری آیین احیا، نور‌افشانی شهر اردبیل به همت مسئولان انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول