اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز جهانی حضرت ولیعصر(عج):

مهدویت به مجامع علمی و شیعی محدود نیست

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز جهانی حضرت ولیعصر(عج) گفت: مهدویت فقط به مجامع علمی و شیعی محدود نمی‌شود و جهان امروز خود را نیازمند منجی می‌داند.

مهدویت به مجامع علمی و شیعی محدود نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید محسن قائم‌فرد امروز در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری مراسم‌های دهه مهدویت در اقصی نقاط کشور و کشورهای مختلف دنیا گفت: مرکز جهانی حضرت ولیعصر در داخل کشور دارای 50 شعبه بوده و در 20 کشور دنیا نیز دارای نمایندگی است.

وی با اشاره به اینکه سلطه تبلیغاتی در دنیا شکل گرفته است گفت: پیامبران با هدف تبلیغ پیام الهی مبعوث شدند و امروز نیز مبلغان باید این وظیفه را دنبال کنند.

مدیر مرکز جهانی حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه نباید در عرصه تبلیغ تشیع و مکتب اهل‌بیت کوتاهی داشته باشیم خاطر نشان کرد: مرکز جهانی حضرت ولیعصر(عج) با 25 سال تجربه در عرصه تبلیغ تشیع و فرهنگ مهدویت وارد عرصه شده و از بهترین‌ راه‌ها برای تبلیغ فرهنگ مهدویت بهره‌ گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دیگر مهدویت فقط به مجامع علمی و شیعی محدود نمی‌شود گفت: جهان امروز خود را نیازمند منجی می‌داند و به همین دلیل ما در چنین شرایطی وظیفه بسیار سنگینی بر دوش داریم.

قائم‌فرد با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های تبلیغی این مرکز در دهه مهدویت اعزام مبلغ است گفت: هزار نفر از مبلغان پس از حضور در محضر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی برای فعالیت تبلیغی به نقاط مختلف اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز جهانی ولیعصر از تالیفات با موضوع مهدویت حمایت می‌کند افزود: در زمینه هنری نیز فراخوان‌هایی از سوی مرکز منتشر شده است و صاحبان آثار هنری ارزشمند مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیر مرکز جهانی حضرت ولیعصر(عج) برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، برپایی مراسم‌ها و جشن‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ دعای عهد و... را از دیگر فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ما تغذیه کتابخانه‌ها در بخش‌های مختلف به وسیله کتب مهدوی است.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه طبق نیازهای هر کتابخانه با توجه به سطح مخاطبان کتاب‌های مخصوص با محوریت مهدویت تهیه شده و در اختیار مسئولان کتابخانه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول