اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز 12 تیم لیگ برتری دارد

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه شهرداری تبریز گفت: این باشگاه با داشتن 12 تیم لیگ برتری در رشته‌های مختلف جزو پیشتازان تیم‌داری در کشور است.

شهرداری تبریز 12 تیم لیگ برتری دارد

بهرام نسیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز به جایگاه ویژه باشگاه شهرداری در ورزش ایران اشاره کرد و  افزود: باشگاه شهرداری تبریز با داشتن 12 تیم لیگ برتری در رشته‌های مختلف جزو پیشتازان تیم‌داری در کشور بوده و  تنها نگاه خود را به فوتبال معطوف نساخته است.

وی تغییرات صورت گرفته در حوزه مدیریت ورزش و ایجاد معاونت‌های جدید در این مجموعه که با هدف اصلاح ساختار صورت پذیرفته را نشان از عزم شهردار تبریز برای کسب موفقیت‌های آتی این باشگاه عنوان کرد و افزود: شهرداری در گذشته یک نهاد خدماتی بود، اما امروز یک نهاد اجتماعی است که یکی از وظایف آن ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است و موفقیت‌های تیم‌های ورزشی این مجموعه را می‌توان یکی از عوامل موثر نشاط اجتماعی نام برد.

بومی‌گرایی و استفاده از نگاه کارشناسان

نسیانی یکی از برنامه‌های دراز مدت این باشگاه را بومی‌گرایی عنوان کرد و در کنار آن استفاده از نظریات کارشناسان استان، تقویت کانون هواداران، ارتباط نزدیک با مطبوعات و رسانه‌های گروهی، توجه به پیشکسوتان باشگاه شهرداری و استعدادیابی از فوتبال محلات تبریز را از عمده اهداف خود در این باشگاه ذکر کرد.

وی تصریح کرد: استفاده از نظریات کارشناسان، پیشکسوتان و صاحب‌نظران می‌تواند کمک شایانی در کسب  موفقیت‌های باشگاه شهرداری تبریز کند.

دلایل انتخاب فراز کمالوند

مدیر باشگاه شهرداری تبریز شناخت از فوتبال تبریز را مهم‌ترین علت انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی این باشگاه ذکر کرد و افزود: در کنار این شناخت، تجربه صعود به لیگ برتر با دو تیم، برنامه مدون و جامع و نحوه تمرینات، بازی‌های دوستانه و اردوی تیم در سه ماه آینده در آن مشخص شده است و نهایتاً علاقه‌مندی به فوتبال تبریز وی را از سایر گزینه‌های احتمالی متمایز می‌کرد.

نسیانی تماشاگران را سرمایه هر تیم ذکر و تاکید کرد: حمایت تماشاگران در کسب موفقیت‌های آتی نقش بسزایی داشته و با توجه به اینکه باشگاه شهرداری تبریز باشگاهی مردمی است، حضور تماشاگران این تیم در مسابقات و حمایت همه‌جانبه از تیم می‌تواند راه صعود را هموارتر سازد.

مدیر باشگاه شهرداری تبریز با ذکر اینکه شهرداری تبریز سردمدار تیم‌داری در ورزش کشور است، گفت: هدف این باشگاه در مسابقات لیگ دسته اول  فصل جاری کسب عنوان قهرمانی لیگ یک و صعود مقتدرانه به لیگ برتر است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول