اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

شهر زنجان از عدم برنامه‌ریزی شهری رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه تملک‌ها برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه زیادی را بر شهرداری تحمیل می‌کند، گفت: عدم برنامه‌ریزی برای آینده از مشکلات شهر زنجان است.

شهر زنجان از عدم برنامه‌ریزی شهری رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعودرضا خوشنام ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه مواد مخدر یکی از مهم‌ترین عوامل بحران در جامعه است، اظهار داشت: مواد مخدر چالش‌های جدی را در جامعه ایران به وجود آورده است.

وی به هزینه‌های انجام شده برای مبارزه با مواد مخدر در ایران اشاره کرد و افزود: باید بهترین نوع مبارزه که کم هزینه‌ترین آن است برای مبارزه با مواد مخدر انتخاب شود.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: آموزش‌های عمومی بهترین راه مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر در ایران است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در مدیریت شهری زنجان اضافه کرد: با وجود آغاز پروژه‌های بزرگ در سطح شهر زنجان مبلمان این شهر هنوز مشکلاتی دارد.

خوشنام ساکنان شهر زنجان را سهامداران شهر عنوان کرد و افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مردم شهر باید از مبلمان و خدمات نوین‌تری در سطح شهر استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شهر زنجان از عدم برنامه‌ریزی مدیران در حوزه شهری رنج می‌برد، ادامه داد: مدیریت شهری باید اقدام به تشکیل اتاق فکر در امور شهری بکند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه مدیریت فعلی به دلیل احاطه به مشکلات از معضلات آگاه است، ادامه داد: اعمال سلیقه‌ای مقررات از دیگر مشکلات شهر زنجان است.

وی شرکت‌های تعاونی متعلق به ارگان‌های دولتی را از دیگر معضلات شهر زنجان در شهرسازی عنوان کرد و گفت: این معضل با ادغام شرکت‌های تعاونی ارگان‌ها حل می‌شود.

خوشنام هزینه‌های تحمیل شده به شهرداری را از معضلات نبود مدیریت شهری اعلام کرد و افزود: در حال حاضر انجام هر پروژه‌ای در سطح شهر به صورت میانگین 10 میلیارد تومان هزینه به شهرداری تحمیل می‌کند.

وی با اشاره به تحویل زمین برای انتقال پادگان و محقق‌نشدن این کار، اضافه کرد: مردم از طولانی‌شدن روند اجرای پروژه‌ها رنج می‌برند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه آغاز پروژه عمرانی طرح سبزه‌میدان قبل از پایان پروژه سیدالشهدا مشکلات ترافیکی به وجود می‌آورد، ادامه داد: آغاز هر پروژه‌ عمرانی بزرگ مانند تونل شهری تردد شرق و غرب شهر را دچار مشکل می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول