اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان مس کرمان اعلام کرد‌

برنامه‌ریزی و اتحاد رمز موفقیت مس در لیگ دوازدهم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: برنامه‌ریزی مناسب، اتحاد و همدلی می‌توانند عوامل موفقیت مس در لیگ آتی فوتبال کشور باشد.

برنامه‌ریزی و اتحاد رمز موفقیت مس در لیگ دوازدهم

فرزاد حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان پیرامون اردوی آماده‌سازی تیم در شهر سرچشمه اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی خوبی در این شهر داشتیم، البته این اردو در شرایطی برگزار شد که تمام‌ نفرات تیم در اختیار کادر فنی نبودند، اگر همه بازیکنان تیم در اختیار کادر فنی بودند، قطعا شرایط به مراتب بهتری برای تیم رقم می‌خورد.

وی با اشاره به برگزاری تمرینات ‌منظم و حضور همراه با انگیزه بالای بازیکنان جدید تیم ‌در تمرینات آماده‌سازی افزود: برگزاری تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر کادر فنی و همچنین تمرینات بدنسازی از جمله برنامه‌های آماده‌سازی تیم در مرحله نخست آغاز تمرینات مس برای حضور موفق در لیگ دوازدهم بود.

حسین‌خانی خاطر نشان کرد: تمرینات بدنسازی خوبی طی چند روز گذشته تحت نظر کادر فنی انجام داده‌ایم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس در مورد بازیکنان جدید این تیم گفت: باشگاه در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده است، البته قاسم‌پور سرمربی تیم باید در مورد وضعیت فنی آنها اظهار نظر کند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون کادر فنی تیم ابراز داشت: کادر فنی تیم در هشت دیدار پایانی لیگ یازدهم در مجموع کارنامه و عملکرد موفقی را از خود برجای گذاشت، شخصا پیش‌بینی داشتم قاسم‌پور در لیگ دوازدهم نیز هدایت مس را بر عهده گیرد.

وی عنوان کرد: البته اعتقاد دارم با توجه به شناختی که قاسم‌پور در پایان فصل گذشته از تیم به دست آورد و همچنین جذب بازیکنان مد‌نظرش برای این فصل از مسابقات می‌تواند‌ با مس موفق باشد.

حسین‌خانی بیان داشت: موفقیت در فوتبال دیگر به نام ارتباطی ندارد، کار گروهی، اتحاد و همدلی و برنامه‌ریزی می‌تواند عامل موفقیت تیم‌های با انگیزه باشند.

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان خاطرنشان کرد: ما نباید از نقش موثر هواداران خود و حمایت‌های همه جانبه مردم پرشور کرمان در چند دیدار پایانی لیگ به راحتی بگذریم‌ در واقع ما خود را مدیون هواداران می‌دانیم.

حسین‌خانی ابراز داشت: امیدوارم در مسابقات این فصل با توجه به سیاست‌گذاری‌های مسئولان باشگاه از همین ابتدای فصل حلقه‌های ارتباطی هواداران با مجموعه باشگاه و تیم فوتبال ایجاد شود.

وی در مورد برگزاری تمرینات مرحله دوم آماده‌سازی تیم در کشور ترکیه گفت: قطعا‌ ادامه یافتن تمرینات تیم ‌در اردوی ترکیه مفید است، کمپ‌های مجهز و همچنین شرایط مناسب زمین‌های تمرینی و وضعیت آب و هوایی در این کشور در این فصل برای آماده‌سازی تیم‌ها فوتبال مناسب و مفید است.

حسین‌خانی با بیان اینکه در حدی نیستم که بخواهم در مورد تصمیمات مسئولان باشگاه اظهار نظر کنم، گفت: امیدوارم تصمیمات مجموعه مدیریت باشگاه موجب موفقیت و خوشحالی فوتبال‌دوستان و علاقمندان تیم محبوب جنوب شرق کشور باشد.

وی ‌بیان داشت: ایجاد شکاف و فاصله بین تیم و هواداران و عدم حضور مردم در ورزشگاه برای حمایت از مس یکی از دلایلی بود که مس در فصل گذشته مسابقات از آن لطمه خورد، امیدوارم با درایت مسئولان باشگاه این خلاء مانند چند مسابقه پایانی مس در لیگ برتر رفع شود و مس از ابتدای لیگ دوازدهم یار دوازدهم خود را در کنار خود ببیند.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول