اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و کیاکلا در مجلس:

نظام بانکی باید در سود و زیان شریک باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکی باید مبتنی بر مبانی اسلامی باشد و در سود و زیان شریک نیز باشد.

نظام بانکی باید در سود و زیان شریک باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید هادی حسینی ظهر امروز در همایش تجلیل فعالان بخش صنعت و معدن مازندران در ساری اظهار داشت: چند سال متوالی است که تاکیدات مقام معظم رهبری بر حوزه اقتصاد است.

وی با بیان اینکه هرچه به سمت جلو گام می‌گذاریم، این فرمان‌ها زیباتر، پیچیده‌تر و روشن‌تر می‌شود، تصریح کرد: تمام جامعه برای اجرای این فرمان‌ها باید بسیج شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ نظام بانکی باید مبتنی بر مبانی اسلامی، در سود و زیان شریک باشد نه اینکه در سود نکرده شریک است و دخلی به زیان‌ها ندارد.

‌حسینی با بیان اینکه مشکلات جامعه تمام شدنی نیست و باید در راستای کاهش مشکلات تلاش کنیم، افزود:‌ دشمن جنگ تمام عیار با ما دارد و امروز شلمچه، عرصه تولید است.

وی با اشاره به اینکه امروز تولیدگران در خط مقدم قرار دارند، متذکر شد:‌ هر واحد صنعتی که امروز به زمین بخورد، شهید این راه است.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ در این راه به عنوان پشتیبان، آمادگی داریم تا پای جان در این عرصه تلاش و کمک کنیم.

* هزار فارغ‌التحصیل بیکار رشته معدن داریم

نائب رئیس انجمن معدن نیز در این مراسم ابراز داشت:‌ مسئولان شهرستانی صراحتاً اعلام می‌کنند ما متولی اشتغال نیستیم و یا اینکه می‌گویند مگر ما چقدر حقوق می‌گیریم که تا این اندازه کار کنیم.

یدالله عبدی با اشاره به به اینکه مسئولان استانی همکاری خوبی دارند، تصریح کرد:‌ در بخش منابع طبیعی مورد کم توجهی قرار گرفتیم.

این مسئول با بیان اینکه برخی مشکلات قانونی است که باید برطرف شود، متذکر شد: هزار فارغ‌التحصیل بیکار رشته معدن داریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول