اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

سپرده‌های بانکی خوزستان باید در همین استان هزینه شود

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان بر اعطای تسهیلات از سوی بانک‌های عامل به طرح‌های استان تأکید کرد و گفت: لازم است سپرده‌های بانکی به عنوان تسهیلات در همین استان هزینه شوند.

سپرده‌های بانکی خوزستان باید در همین استان هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی ظهر امروز در کارگروه اشتغال خوزستان، اظهار کرد: وقتی سپرده‌ها در همین جا وصول می‌شود پس نباید این سپرده‌ها و منابع در دیگر استان‌ها هزینه شود و منابع بانکی باید به‌ صورت کامل در استان هزینه شود.

وی افزود: باید ظرف دو هفته آینده لیست واحدهای تولیدی که بالای سه‌ماه بدهی معوق دارند به اداره‌کل تعاون و کار استان ارسال و تعداد افراد دارای بدهی معوق مشخص شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: بنابراین باید از هفته آینده با تشکیل جلساتی میان بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف تعداد طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌های متقاضی سرمایه در گردش و یا طرح‌های مصوب کارگروه‌ها بررسی شود و این لیست‌ها مبنای تصمیم‌گیری ما در سال جاری خواهد بود.

وی افزود: به نظر می‌رسد بانک‌های استان مشکلی برای تسهیلات‌دهی به مشاغل‌خانگی ندارند اما اگر مشکلی وجود دارد باید مورد بررسی قرار گیرد.

حجازی ادامه داد: در این صورت ما می‌توانیم مشکل واحدهای تولیدی را بررسی و حل کنیم.

وی گفت:‌ همچنین امسال بانک‌ها موظف هستند میزان سرمایه‌گذاری‌های خود تا آخر امسال را در بخش تولید، اشتغال و صنعت به ما اعلام کنند.

عالیترین مقام دولت در خوزستان اضافه کرد: انتظار داریم دستگاه‌ها و سازمان‌ها از طریق سازمان تأمین اجتماعی میزان اشتغال‌ها و بیمه‌شدگان بخش خود را بررسی و کنترل کنند.

وی گفت: اغلب دستگاه‌ها با شرکت‌ها و کارگاه‌های تابعه خود ارتباط چندانی ندارند، بنابراین از برخی آمارهای اشتغال غافل هستند.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول