اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

مجرمان و متخلفان در فیروزکوه احساس امنیت نخواهند کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مجرمان و متخلفان در فیروزکوه به هیچ وجه احساس امنیت نخواهند کرد.

مجرمان و متخلفان در فیروزکوه احساس امنیت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی درویش‏خضری پیش از ظهر امروز در نشستی با همین موضوع اظهار کرد: در جامعه اسلامی، مجرمان، متخلفان و تعدی‏کنندگان به حقوق بیت‏المال باید احساس ناامنی کنند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: به منظور ارج نهادن به مقام والای قضات و تکریم مقام شهید آیت‏الله دکتر بهشتی، نخستین مسئول دستگاه قضایی ایران هفته قوه قضاییه نام‏گذاری شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: قوه قضاییه با نام شهید بهشتی و راه شهیدان هم‏رزم این شهید بزرگوار جانی دوباره گرفت.

درویش‏خضری ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره در راستای احقاق عدالت گام‏های بلندی برداشته شده است.

وی بیان کرد: امروز هر ایرانی که نام شهیدی مظلوم را می‏شنود، به طور طبیعی در مظلومیت شهید بهشتی محزون می‏شود و به قضا و عدالت فکر می‏کند.

درویش‏خضری اضافه کرد: از کسانی که به امر قضاوت مشغول هستند و قضاوت جز امر با عدالت انتظار دیگری نیست و مسئولیت این دست از افراد بسیار خطیر و سنگین است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تبیین وظایف قوه قضاییه که فرموده‏اند "تکلیف اصلی قوه قضاییه اقامه قسط و عدل است"، افزود: همواره در قرآن مجید و سخن انبیا و معصومین(ع)، به عدل و انصاف تأکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار قوه قضاییه، دو قوه مقننه و مجریه هم باید همراه و در راستای اجرای برنامه‏های عدالت‏محورانه و مهرورزانه حرکت کنند.

درویش‏خضری ادامه داد: نمایندگان مجلس باید با وضع قوانین و بررسی لوایح در امر قضا به منظور ایجاد یک جامعه سالم و آرام و تحقق حقوق مردم در لایه‏های مختلف اجتماع اهتمام ویژه‏ای داشته باشند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: در این صورت، پشتیبانی مردم از نظام و مشارکت آنان در مسائل مختلف جامعه چند برابر خواهد شد و دشمن برابر اتحاد و انسجام مردم و مسئولان نظام به زانو درخواهد آمد. 

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول