اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

ثبات امنیتی ایجاد شده حاصل تلاش مدیریت ارشد است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در فارس گفت: ثبات سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایجاد شده در فارس حاصل تلاش مدیریت ارشد این استان است.

ثبات امنیتی ایجاد شده حاصل تلاش مدیریت ارشد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: ثبات سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایجاد شده در فارس حاصل تلاش مدیریت ارشد این استان است.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر حفظ ثبات سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایجاد شده در این استان ابراز داشت: ثبات به وجود آمده در استان فارس نتیجه تلاش‌های فراوانی بوده که توسط مدیریت ارشد این استان صورت گرفته است.

ایمانی گفت: ثباتی که در شرایط کنونی شاهد آن هستیم در گذشته کمتر وجود داشت.

وی با بیان اینکه حفظ این وضعیت به این معنا نیست که هر چیز باید متناسب با خواست و نظر ما باشد، ابراز داشت: باید در این راستا مسائل کلان این استان را در نظر داشته باشیم و به آن توجه کنیم.

امام جمعه شیراز در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان نظام گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان و استفاده آن‌ها از هر ترفندی برای جدا کردن مردم از نظام ضروری است که در برابر این توطئه‌ها، مسئولان با یک برنامه‌ریزی کارها را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: اگر در کشور شاهد کمترین تنش‌ها و مسائل و مشکلات باشیم دشمنان به هیچ وجه نمی‌توانند به کشور و نظام آسیب وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: آسیب دشمنان زمانی اثر دارد که از درون دچار مسئله و مشکل باشیم که اگر چنین شود ضعیف‌ترین دشمن نیز می‌تواند در وارد آوردن ضربه به ما موفق باشد و به هدفش برسد.

ایمانی گفت: هرچه انسجام و وحدت درونی قوی‌تر باشد، اعتماد متقابل مردم و مسئولان بیشتر و دشمنان مایوس‌تر می‌شوند.

امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به وضعیت خشکسالی این استان از مسئولان خواست در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: خشکسالی یک پدیده طبیعی است و با توجه به اینکه سال‌های پربارانی برای این استان پیش‌بینی نشده است، انتظار داریم دولت و مسئولان اقداماتی برای رفع این بحران اتخاذ کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس در مورد وضعیت اشتغال در این استان نیز گفت: در گذشته در این زمینه شاهد وضعیت و شرایطی بحرانی بودیم که امروز در حال خروج از این وضعیت هستیم و باید تمام امکانات را برای تحقق این مهم و رفع بیکاری در این استان به کار گیریم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان و نخبگان در راستای گسترش فرهنگ مهدویت و گفتمان صلح و عدالت در سراسر جهان گفت: امروز همگی ما موظف هستیم که این گفتمان را به عنوان گفتمان قالب در جهان مطرح کنیم.

امام جمعه شیراز در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلابی در محدوده جغرافیایی ایران نیست، بلکه انقلابی جهانی برای پیاده‌کردن فرهنگ مهدویت در سراسر جهان است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول