اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی دشتستان:

امنیت دشتستان به شکل چشمگیری بهبود یافته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی دشتستان گفت: امنیت دشتستان به شکل چشمگیری بهبود یافته است.

امنیت دشتستان به شکل چشمگیری بهبود یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین وظیفه مسئولان خدمت به مردم و تکریم ایشان است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر این مسئله تاکید داشته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: مسئولان باید با همدیگر همکاری و تعامل مطلوب داشته باشند و از این طریق برای حفظ کرامت مردم تلاش کنند.

دهقائدی اذعان داشت: حوزه ارزاق عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و دستگاه‌های نظارتی شهرستان دشتستان باید توجهی خاص به این مساله داشته باشند و برای رفع این مشکل تلاش کنند.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی هر روز می‌کوشد تا اهرم فشار بیشتری بر مردم وارد کند و از این طریق بین مردم و مسئولان نظام حائل و فاصله بیندازد که به حول و قوه الهی و با بصیرت و هوشیاری مردم همواره در این مسیر ناکام مانده است.

این مسئول گفت: تعامل بین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با قضات بر این مساله تاکید داشته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان ابراز داشت: در شهرستان دشتستان اشتغال و کشاورزی از مسائل مهمی است که مسئولان شهرستان دشتستان باید به آن توجه داشته باشند و برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

دهقائدی با اشاره به عملکرد مطلوب شهرستان دشتستان در اعزام کاروان به مرقد مطهر امام راحل عنوان کرد: در سال جاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی مدیران شهرستانی شاهد اعزام یک‌هزار و 800 نفر در قالب کاروان‌ها به مرقد مطهر امام راحل بوده‌ایم.

وی با اشاره به بهبود سطح امنیتی شهرستان دشتستان ادامه داد: انصافا امنیت شهرستان دشتستان با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست و شاهد بهبود چشمگیر اوضاع امنیتی این شهرستان بوده‌ایم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان بیان داشت: هماهنگی مسئولان سیاسی، امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که در بهبود اوضاع و شاخص‌های امنیتی شهرستان دشتستان مؤثر بوده است.

دهقائدی ادامه داد: ائمه محترم جمعه خیرات و برکات فراوانی برای شهرستان دشتستان دارند و با برنامه‌ها و راهکارهای فرهنگی همواره برای بهبود وضعیت شهرستان دشتستان کوشیده‌اند.

وی گفت: رسانه‌ها و هیئات فرهنگی و مذهبی باید در فعالیت‌های خویش به فرهنگ‌سازی به منظور ارتقاء سطح امنیتی شهرستان توجه داشته باشند و در این راه از هیچ کاری نباید دریغ کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان بیان داشت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان دشتستان تشکیل شده و تمام ادارات باید در عمل به این فریضه الهی ما را یاری رسانند و در محیط ادارات و محیط جامعه این فریضه الهی را گسترش دهیم.

دهقائدی با تاکید بر اهمیت احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: اگر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر احیاء شود جامعه به پویایی می‌رسد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول