اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان:

ناجا مقتدرتر از هر زمان در تأمین امنیت جامعه گام برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز مقتدرتر از هر زمان در تأمین امنیت و آرامش جامعه گام برمی‌دارد.

ناجا مقتدرتر از هر زمان در تأمین امنیت جامعه گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی معصوم‌بیگی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی نهاوند ولایت‌مداری و بصیرت را از مشخصه‌های بارز پلیس خواند و اظهار کرد: ایمان و وجدان درونی پلیس از او نیروی خدمتگزار به مردم و انقلاب اسلامی ساخته است زیرا یکی از نهادهای نظامی که در همه مناطق و مکان‌ها و در همه ساعات و زمان‌ها حضور جدی و اثرگذار در بین مردم برای ایجاد شرایطی مطلوب، امن و آرام دارد نیروهای انتظامی هستند.

وی اعتماد مردم به پلیس را بزرگ‌ترین سرمایه معنوی این نیرو دانست و افزود: امروز مردم به پلیس اعتماد دارند و او را امین خویش می‌دانند بنابراین ارتباط پلیس و مردم ناگسستنی است.

فرمانده انتظامی استان همدان به پیچیده شدن جرائم همزمان با گذر ایام در کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروزه ارتکاب به جرائم از فیزیکی به مجازی تبدیل شده است بنابراین آموزش پلیس ه زمان با پیشرفت جرائم ضروری است.

وی ابراز داشت: وجود پلیس دانشمند، اندیشمند و آگاه می‌تواند همیشه جلوتر از مجرمان و برای شناسایی سرنخ‌ها و جرائم موفق‌تر عمل کند.

معصوم‌بیگی مردمی بودن پلیس را یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های این نیرو خواند و گفت: تکریم ارباب رجوع، تلاش برای ایجاد امنیت و آرامش و همچنین حضور سریع و به موقع در هنگام بروز حوادث و کشف سریع جرائم، تلاش برای احقاق حقوق مظلومان در برخورد مناسب با مجرمان به ویژه اراذل و اوباش را از مأموریت‌های نیروی انتظامی استان خواند.

وی افزود: در بین شاخص‌های عملیاتی ناجا پلیس و نیروی انتظامی استان حائز رتبه‌های برتر در بین نیروهای انتظامی استان‌های کشور بوده و استان همدان جزو چهار استان امن کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامی همدان از سرعت عمل پلیس استان در کشف جرم به ویژه سرقت خبر داد و تصریح کرد: تلاش معاونت‌های مختلف نیروی انتظامی استان باعث شده تا عرصه به ویژه بر متخلفان تنگ‌تر از قبل شود.

وی در پایان به بحث مهم ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان همدان در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و در اجرای طرح‌های قبلی از موفقیت‌های چشمگیری برخوردار بوده است و طرح ارتقای امنیت در استان نیز به صورت گام به گام اجرا می‌شود و در هر گام موفقیت‌های جدیدی به دست می‌آید.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول