اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه جیرفت خبر داد

انجام وقف یک‌میلیارد ریالی برای احداث مسجد در جیرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: بانوی خیر جیرفتی زمینی با ارزش یک‌میلیارد ریال را برای احداث مسجد صاحب‌الزمان (عج) در این شهرستان وقف کرد.

انجام وقف یک‌میلیارد ریالی برای احداث مسجد در جیرفت

مهدی شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به موقوفه‌های سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: در یک اقدام خداپسندانه پروین سلاجقه فرزند مرتضی شش دانگ یک قطعه زمین ملکی خود واقع در کلرود جیرفت را وقف کرد.

وی افزود: این ملک با مساحت 2 هزار و 525 متر مربع با ارزش یک‌میلیارد ریال برای احداث مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) وقف شده است.

شریف تصریح کرد: همچنین موسی سالاری نیز در یک اقدام خداپسندانه شش دانگ یک قطعه زمین ملکی خود واقع در روستای علا‌الدینی جیرفت را با مساحت یک‌هزار و 417 متر مربع و با ارزش 50 میلیون ریال برای احداث مسجد امام حسن (ع) وقف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یازدهمین وقف سال جاری وقف شش دانگ زمین توسط عیسی قلندرنژاد در روستای ابوذریه جیرفت با مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: ارزش این موقوفه که برای احداث مسجد امام رضا (ع) وقف شده، 150 میلیون ریال است.

شریف ابراز داشت: دوازدهمین موقوفه سال جاری وقف شش دانگ زمین در روستای رمون جیرفت با مساحت 300 متر مربع است.

وی اذعان داشت: در این عمل خداپسندانه علی ترکستانی‌کهوروئیه شش دانگ یک قطعه زمین ملکی خود را با ارزش 50 میلیون ریال برای احداث مسجد حضرت زینب (س) وقف کرده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول