اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه شهرستان سنقر‌و‌کلیایی:

رژیم صهیونیستی در پی خاموش کردن نور ولایت است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه سنقر‌و‌کلیایی گفت: رژیم صهیونیستی چون دسترسی به امام زمان ندارد در قالب نوشتار، کاریکاتور و بازی‌های کامپیوتری در پی خاموش کردن نور امامت و ولایت است.

رژیم صهیونیستی در پی خاموش کردن نور ولایت است

حجت‌الاسلام شمس‌الله برقراری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) اظهار کرد: تفاوت شیعه با دیگر مذاهب اسلامی در این است که ما می‌گوییم حضرت مهدی (عج) موجود و موعود و آنها می‌گویند حضرت مهدی (عج) موعود.

برقراری با بیان اینکه مهدی موجود است، ادامه داد: خدا این ذخیره الهی را به ودیعه نهاده است تا همه بشریت از نور ولایت بهره‌مند شوند.

وی افزود: حضرت مهدی (عج) پایه‌گذار حکومت عدل الهی در عرصه جهان است و چون منجی عالم بشریت دنیا را پر از عدل و داد می‌کند، موعود است.

برقرای با اشاره به اعتراف فوکویاما در اجلاسیه شیعه‌شناسی که در تلاوی برگزار شد گفت: فوکویاما اعتراف کرد که شیعه دو بال دارد، یکی بال سرخ عاشورا و دیگری بال سبز مهدویت است. شیعه در نهضت حسینی بارور شد و در مهدویت تنومند می‌شود شیعه ازبین نمی‌رود مگر اینکه این دو مکتب ازبین بروند و این غیرممکن است.

امام جمعه سنقروکلیایی اظهار کرد: دشمنان دین مقدس اسلام در طول تاریخ عداوت خود را نشان دادند و یازده امام و خورشید هدایت را به شهادت رساندند، اما خداوند اراده کرده نور خودش را حفاظت کند، چراکه بشریت تا آخر نیاز به حجت دارد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی یهودی که چنبره عالم را به دست گرفته‌اند به‌دنبال نابودی امام عصر (عج) هستند، تصریح کرد: خداوند اراده کرده نور خودش را حفاظت کند، لذا این موضوع باعث نشود که ما از وظیفه خود به عنوان یک شیعه غافل شویم.

برقراری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی چون دسترسی به امام زمان ندارد در قالب نوشتار، کاریکاتور و بازی‌های کامپیوتری در پی خاموش کردن نور امامت و ولایت است.

امام جمعه سنقروکلیایی گفت: همه عالم در افق دید امام زمان قرار دارند، لذا باید دانست که حضرت ولی‌عصر مراقب اعمال و رفتار ما است، چون به اذن خدا می‌تواند در عالم نفوذ کند.

وی با اشاره به روز نیمه‌شعبان خاطرنشان کرد: امام عصر (عج) به‌دنبال تحقق انسانیت و عدالت است، لذا نیمه شعبان از جایگاه ویژه و رفیعی در عالم برخودار است. با شب زنده‌داری، روزه گرفتن‌، دادن صدقه و فرستادن صلوات برای سلامتی امام عصر (عج)، قدر و عظمت این روز را به جا آوریم.

برقراری در پایان به مراقبت بر اعمال و رفتار، محاسبه اعمال و در نتیجه رابطه با امام عصر (عج) تاکید کرد و گفت:  جشن‌های نیمه‌شعبان را با شکوه برگزار کنیم و مراقب باشیم که گرفتار معصیت نشویم و از موسیقی‌های مبتذل و...بپرهیزیم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول