اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتی:

امام‌شناسی در جشن‌های نیمه شعبان مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتی گفت: جشن‌های نیمه شعبان باید همراه با امام‌شناسی و توجه به ساحت مقدس امام زمان (عج) باشد.

امام‌شناسی در جشن‌های نیمه شعبان مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیمه شعبان در شهرستان دشتی بر آذین‌بندی سطح شهرهای خورموج، کاکی و شنبه توسط بازاریان و نصب بنر با همکاری ستاد برگزاری مراسم نیمه شعبان تاکید کرد.

فرمانده سپاه دشتی افزود: جشن نیمه شعبان باید به صورت خودجوش و با حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شود.

وی ادامه داد: با همکاری تمام ادارات، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیئت‌های مذهبی جشن باشکوهی در شب میلاد امام زمان(عج) در پارک بزرگ مفتون خورموج همراه با تواشیح، مولود‌خوانی، مسابقات فرهنگی و برنامه‌های مختلف و سخنرانی برگزار خواهد شد.

کاظمی استفاده از تمام ظرفیت‌های ادارات شهرستان دشتی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) در جشن میلاد آن امام منتظر مورد تاکید قرار داد.

وی حضور جوانان و نوجوانان در مراسم جشن نیمه شعبان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در جشن‌های نیمه شعبان جوانان و نوجوانان باید نسبت به وجود مقدس امام زمان (عج) شناخت بیشتری پیدا کنند و جشن‌هایی که برگزار می‌شود باید همراه با امام‌شناسی و توجه به ساحت مقدس امام زمان (عج) باشد.

رئیس هیئت رزمندگان دشتی نیز گفت: بهترین راه نجات ما انسان‌ها در عصر حاضر از انحرافات و کج‌روی‌ها متوسل شدن به اهل‌بیت پیامبر (ص)  به ویژه امام زمان(عج) است.

حسن فقیه افزود: اگر انسان با آگاهی از سیره و روش ائمه (ع) پیروی کند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد در غیر این صورت گمراه می‌شود.

وی ادامه داد: پناهگاه ما در روی زمین امامان معصوم(ص) هستند و وجود امام عصر (عج) برای شیعیان روشنایی دهنده مسیر زندگی در دنیا و آخرت خواهد بود.

وی حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ما باید در این جشن‌ها چند نفر از جوانان را انتخاب و به مناطق مختلف در کشور به ویژه مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام کنیم تا از شجاعت رزمندگان اسلام درس ایثار و شهادت فرا گیرند.

در ادامه پس از بحث و بررسی مقرر شد در سه محل ایستگاه صلواتی توسط حوزه الغدیر بسیج و هیئت‌های مذهبی دایر، مسابقات فرهنگی برگزار و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز به 10 نفر هدایایی اهدا شود.

همچنین مقرر شد نورافشانی نیز در شب میلاد اجرا شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول