اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز اعلام کرد:

راه‌اندازی بخش خبر سیمای البرز در نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: استاندار البرز از راه‌اندازی بخش خبر سیمای البرز در نیمه شعبان خبر داد.

راه‌اندازی بخش خبر سیمای البرز در نیمه شعبان

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تشکیل یک استان جدید یک پروژه کوتاه مدت نیست که بگوییم با تغییر نام همه کارها انجام شده است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه پس از تشکیل استان البرز که خود پروسه‌ای چند ساله را به دنبال داشت و در نهایت نیز با ارائه لایحه از سوی دولت و تصویب در مجلس محقق شد، تازه کارهای بر زمین مانده بسیاری پیش روی مسئولان و مدیران استانی قرار داد که باید در کمترین زمان ممکن عملیاتی می‌شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز ادامه داد: از جمله این اقدامات ارتقا ساختار اداری ادارات و دستگاه‌های اجرایی بود که با سپری کردن مدت زمانی مشخص این هدف در مورد اکثر دستگاه‌ها عملیاتی شده و امروز شاهد فعالیت ادارات کل دستگاه‌های اجرایی در البرز هستیم.

راه‌اندازی سیمای مستقل البرز یکی از خواسته‌های مهم مردم است

فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهمترین خواسته‌های مردم استان البرز راه‌اندازی و بهره‌برداری از شبکه سیمای مستقل است، گفت: ما در سال‌های گذشته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از رادیو البرز بودیم و مردم پس از تشکیل رسمی استان به دنبال سیمای مستقل البرز بودند.

وی تصریح کرد: این خواسته در راس برنامه‌های فرهنگی دولت برای استان البرز قرار گرفت و تمهیدات لازم برای تحقق این هدف فراهم شد.

استاندار البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه زمانی سیمای البرز افتتاح می‌شود؟ گفت: در ابتدای شکیل استان البرز به مردم وعده دادیم که اجرای این طرح را در اولویت کارها در استانداری قرار دهیم.

افتتاح بخش خبر سیمای البرز در نیمه شعبان

فرهادی ادامه داد: به همین منظور طی دو سال اخیر با توجه ویژه دولت تمهیدات لازم از جمله اختصاص زمین مناسب و همچین خریداری و نصب تجهیزات فنی با همکاری و هماهنگی صدا و سیما انجام شد.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد افتتاح سیمای البرز خواهیم بود، گفت: بر اساس برنامه‌ای که صدا و سیما در دست اجرا دارد، نخستین برنامه خبری مستقل البرز در روز پربرکت نیمه شعبان به روی آنتن خواهد رفت.

فرهادی در پایان گفت: آغاز پخش خبر در سیمای البرز گامی مهم برای راه‌اندازی سیمای مستقل و امیدواریم با تلاش مدیران مربوطه این هدف فرهنگی هر چه سریعتر به صورت کامل در استان البرز اجرایی شود.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول