اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان

نیمه شعبان حرم کاظمین و امام حسن عسگری(ع) گل‌آرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان گفت: در نیمه شعبان حرم کاظمین و امام حسن عسگری در سامرا توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان و با کمک مردم خیر این استان گل‌آرایی می‌شود.

نیمه شعبان حرم کاظمین و امام حسن عسگری(ع) گل‌آرایی می‌شود

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان مسئولیت گل‌آرایی دو حرم از امامان معصوم(ع) را به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز گل‌ها بارگیری شده است، ادامه داد: از مرغوب‌ترین گل‌های شاخه بریده در اصفهان به مناسبت نیمه شعبان حرم امام موسی کاظم و امام محمد تقی(ع) در کاظمین و امام حسن عسگری در سامرا گل‌آرایی می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان ادامه داد: مسئولیت و پذیرفتن مخارج این گل‌آرایی را تعدادی از گل‌فروشان استان اصفهان متقبل شده‌اند.

وی اضافه کرد: فردا این محموله گل به نجف می‌رسد و گل‌آراهایی که همراه با ستاد عتبات عالیات همراه شده‌اند، فردا کار تزیین گل‌ها را در حرمین کاظمین و سامرا آغاز می‌کنند.

حیدری‌پور با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات تا کنون فعالیت‌های بسیاری را به عشق و ارادت به امامان معصوم انجام داده‌اند، تصریح کرد: پس از ساخت درب‌های امامین جوادین(ع) در مرکز آفرینش‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات و ارسال به کاظمین پس از نیمه شعبان کار نصب آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول