اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اعیاد شعبانیه

یادواره "شهدای روحانی" زابل برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، یادواره شهدای روحانی در شهرستان زابل برگزار شد.

یادواره "شهدای روحانی" زابل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام محسن عارفی صبح امروز در مراسم برگزاری یادواره شهدای روحانی در زابل اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت، جهاد و ایثار و شناساندن شهدای روحانی منطقه سیستان، یادواره شهدای روحانی، طلبه و سربازان گمنام امام زمان (عج) در دانشگاه ملی زابل برگزار شد.

وی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم این بزرگواران را از وظایف مهم دانست.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: بدون شک یکی از عوامل مهم و اساسی مقاومت و پیروزی در دفاع هشت ساله، نیروی انسانی بود نیروهای متشکل از بهترین و قوی‏ترین مردان به ویژه جوانان عاشق و شهادت‌طلب میهن اسلامی، که در دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نمی‏‌شناختند.

عارفی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تجلیل از شهدا و یادآوری ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های آنان در جامعه هستیم زیرا تکریم این بزرگواران درمان بسیاری از دردهای جامعه امروزی است.

در ادامه گروه راوی از سیره شهدا با بیان اهمیت برگزاری یادواره‌ها و مباحث تاریخی تقسیم ایران و رشادت‌های دلاورمردان در دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان دلنشین از شهداء به ویژه شهدای روحانی، روحیه معنویت، نشاط و شادابی این عزیزان را مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول