اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز در ارومیه سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه با حضور فعالان عرصه فرهنگ، پژوهشگران و اصحاب رسانه آغاز به کار کرد.

سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز 13 تیر ماه سال 1391 سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه در تالار شمس ارومیه با حضور جمعی از اهل فرهنگ، پژوهش و رسانه‌های جمعی برگزار شد.

این سمینار با همکاری معاون مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان برگزار می‌شود.

در این سمینار نمایندگان همه اقوام ساکن در آذربایجان‌غربی اعم از شیعه، سنی، ارمنی و آشوری حضور داشته و به ارائه مقاله و نقطه‌نظرهای علمی خود می‌پردازند؛ به طوری که در میان حاضران اسقف اعظم ارامنه استان و مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز دیده می‌شود.

این سمینار تا ساعت 19 عصر ادامه داشته و راس ساعت 17 امروز مراسم اختتامیه در تالار شمس مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برپا خواهد شد.

محورهای برگزاری این همایش هویت، رسانه، مهندسی فرهنگی و بیداری اسلامی است و مقالات ارائه شده به دبیرخانه همایش نیز در این چهار محور است.

آثار رسیده به دبیرخانه پنجمین همایش "تعامل اقوام و ادیان" عمدتا از استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان، تهران، زنجان و آذربایجان‌شرقی است و مقالات برتر در این همایش قرائت می‌شوند.

به شرکت‌کنندگان در این همایش گواهی حضور در جشنواره اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول