اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

60 مقاله به دبیرخانه جشنواره تعامل ادیان، اقوام، مطبوعات و رسانه ارسال شد

خبرگزاری فارس: دبیر علمی سمینار تعامل ادیان، اقوام، مطبوعات و رسانه از رسیدن 60 مقاله به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

60 مقاله به دبیرخانه جشنواره تعامل ادیان، اقوام، مطبوعات و رسانه ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امید سیاح ظهر امروز در سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه که در تالار شمس ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: از سراسر کشور تعداد قابل توجهی مقاله در حوزه‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است به طوری که از این میان 9 فقره مقاله برای قرائت در سمینار برگزیده شد.

وی تصریح کرد: استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، تهران، کردستان و زنجان از بیشترین فراوانی ارسال مقاله به این سمینار برخوردار بودند ولی از سایر نقاط کشور نیز مقاله‌هایی با موضوع‌های مختلف به دست هیئت داوران رسیده است.

سیاح ادامه داد: در سال 1385 این سمینار برای نخستین بار به طور منطقه‌ای با شرکت نمایندگانی از غرب و شمال غرب کشور برگزار شد به طوری که استقبال اقشار مختلف مردم از برگزاری چنین سمیناری منجر به این شد در راستای ایجاد دبیرخانه اهتمام شود.

وی تصریح کرد: در سال 1390 با حمایت معاون مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه دائمی در این راستا ایجاد شد و به دنبال آن همایش‌های مختلفی با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار گردید.

دبیر علمی سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه حضور قشرهای مختلف جامعه اعم از شیعه، سنی، ارمنی و آشوری را نقطه عطفی بر این گردهمایی دانست و اظهار داشت: نشست صمیمی و دوستانه این اقوام در کنار یکدیگر بیانگر این موضوع می‌باشد که اتحاد به معنای واقعی کلمه در استان ما جاری و ساری است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول