اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 مرداد امسال

همایش قرآن و رسانه در سوادکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دومین همایش "قرآن و رسانه" با همکاری جمعی از خبرنگاران و با مشارکت ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

همایش قرآن و رسانه در سوادکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، انجمن خبرنگاران شهرستان سوادکوه پیش از ظهر امروز در جلسه هفتگی خود با اشاره به بررسی نقاط ضعف و قوّت اولین همایش "قرآن و رسانه" که در سال گذشته برگزار شد مقرر کردند دومین همایش "قران و رسانه" را در 15 مرداد ماه سال جاری برگزار کنند.

* برنامه‌های عملی همایش قرآن و رسانه آغاز شده است

سید داوود رسولی خبرنگار روزنامه حرف در سوادکوه با اشاره به این مطلب که هماهنگی برای برگزاری همایشی با ابعاد شهرستانی و استانی نیاز به برنامه‌ریزی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف دارد، گفت: انجمن خبرنگاران شهرستان سوادکوه برای برگزاری دومین همایش "قرآن و رسانه" اقدامات عملی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: خبرنگاران فعال سوادکوه، علاوه بر انعکاس اخبار و گزارش شهرستانی باید در برگزاری برنامه‌های مناسب مرتبط با فعالیت خود نیز اقدام کنند.

* خبرنگاران برای کمک به پیشرفت سوادکوه آماده‌اند

عمران اکبرنژاد خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر این مطلب که خبرنگاران باید به صورت مستقل و به دور از مسائل جاری سیاسی، دارای شالوده و قالب مشخص باشند، گفت: همکاری ادارات و نهادهای شهرستانی در برنامه‌های مربوط به خبرنگاران باید به صورت مشارکتی و با محوریت انجمن خبرنگاران انجام شود.

وی افزود: تلاش خبرنگاران شهرستان در راستای تنویر افکار عمومی و کمک به توسعه و پیشرفت سوادکوه است.

* همایش‌های رسانه‌ای به تقویت ارتباط مسئولان با خبرنگاران کمک می‌کند

سیّد حسینعلی تقوی خبرنگار هفته نامه پژواک سوادکوه خواستار ارتقای جایگاه خبرنگاران شد و گفت: با بررسی نخستین همایش "قرآن و رسانه" که سال گذشته برگزار شد می‌توان به تقویت دومین همایش کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب ارتباط نزدیک‌تر مسئولان با خبرنگاران را فراهم می‌آورد.

* از ظرفیت‌های شهرستانی برای توسعه فعالیت رسانه‌ای استفاده شود

مجید اسلامی خبرنگار روزنامه وارش در سوادکوه خواستار استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی برای توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای شد.

وی تصریح کرد: استفاده از راهکارهای مختلف برای توسعه فعالیت خبرنگاران موجب تقویت اطلاع‌رسانی در سوادکوه را فراهم می‌آورد.

* فعالیت رسانه‌ای به تقویت استعدادهای سوادکوه کمک می‌کند

علیرضا ذاکری نماینده باشگاه خبرنگاران جوان در سوادکوه به اهمیت رسانه‌ها در ترویج فرهنگ دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: ادارات و نهادهای فرهنگی در این مسیر به انجمن خبرنگاران کمک کنند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در سوادکوه خاطرنشان کرد: تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای کمک بزرگی برای کاهش مشکلات و تقویت استعداد هاست.

*  خبرنگاران آماده همکاری برای توسعه سوادکوه هستند

زمان زمانی نماینده هفته‌نامه مقاومت در سوادکوه نیز با اشاره به ارتباط مسئولان با رسانه‌ها یادآور شد: مسئولان باید در برقراری ارتباط با خبرنگاران تلاش بیشتری به خرج دهند.

وی گفت: خبرنگاران همواره آمادگی خود را برای کمک به توسعه شهرستان اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول